Μια από τις μεγαλύτερες επιστροφές των τελευταίων 20+ ετών στο μηχανοκίνητο αθλητισμό εξυφαίνεται, με τη Ford να ετοιμάζει το μεγαλοπρεπές comeback της στο μαγικό κόσμο της Formula 1!
Το «Μπλε Οβάλ» αποτελεί έναν πραγματικό μύθο της κορωνίδας του motorsport, έχοντας σαρώσει τίτλους και νίκες με την Cosworth (στα μονοθέσια της Lotus). Πάντα ως προμηθευτής κινητήρων, με σημαντικότερο επίτευγμα για την επωνυμία «Ford» την κατάκτηση του τίτλου στους Οδηγούς, το 1994, όταν ο Μίκαελ Σουμάχερ πήρε το πρωτάθλημα οδηγώντας για την Benetton-Ford. Στη συνέχεια ανέλαβε την προμήθεια της ομάδας του Σερ Τζάκι Στιούαρτ, με τη Stewart Racing να εξαγοράζεται τελικά πλήρως το 2000 και να μετονομάζεται σε Jaguar Racing. Αυτή ήταν η πρώτη -και μοναδική, όπως αποδείχτηκε- προσπάθεια της Ford για πλήρη εμπλοκή στην F1 ως ομάδα, άσχετα που χρησιμοποιήθηκε το όνομα της -τότε θυγατρικής- βρετανικής εταιρίας.
Το ταξίδι της Jaguar στα κορυφαία κλιμάκια των αγώνων ολοκληρώθηκε το 2004, όταν πουλήθηκε στην τότε νεοσύστατη Red Bull Racing. Σχεδόν 20 χρόνια αργότερα, και αφού οι «Ταύροι» ανελίχθηκαν σε υπερδύναμη του αθλήματος, η Ford είναι έτοιμη να επιστρέψει στον «τόπο του εγκλήματος», από το ίδιο πόστο που μεγαλούργησε: τους κινητήρες. Σύμφωνα με πολλαπλά δημοσιεύματα, κυριότερα των BBC και The Race, Red Bull και Ford έχουν έρθει σε συμφωνία για συνεργασία από το 2026. Τη χρονιά που θα (ξανα) αλλάξουν ριζικά οι κανονισμοί, ελκύοντας περισσότερους κατασκευαστές. Η Audi έχει ήδη ανακοινώσει την είσοδό της με τη Sauber, ενώ φημολογούταν έντονα πως τον ίδιο δρόμο θα ακολουθούσε και η Porsche, ως προμηθευτής κινητήρων.
Το σενάριο ήθελε τους Γερμανούς να συνεταιρίζονται με τη Red Bull, προκειμένου να βάλουν το όνομά τους στις κινητήριες μονάδες που θα κατασκευάζει η Red Bull Powertrains. H Porsche θα παρείχε οικονομική και τεχνική υποστήριξη, με την RBR να προσφέρει μια πρώτης τάξεως πλατφόρμα διαφήμισης δίνοντας την ευκαιρία στο Τσουφενχάουζεν να βλέπει το όνομά του, σε μια κορυφαία ομάδα της F1. Η συμφωνία τελικά δεν προχώρησε (πιθανότατα για να αποφευχθεί εμφύλιος με την Audi), οπότε οι Αυστριακοί αρχικά στράφηκαν αρχικά στους νυν συνεργάτες τους, Honda. Οι Ιάπωνες, ωστόσο, ακόμα δεν έχουν ξεκαθαρίσει αν θέλουν να μείνουν στην F1, συνεπώς η Ford άδραξε την ευκαιρία κι όπως όλα δείχνουν, θα επιστρέψει σε 3 χρόνια ως «Red Bull Ford».
Τα renderings του Sean Bull Design μπορεί να απεικονίζουν το μονοθέσιο στα χρώματα της Ford, σαν να μπαίνει ως ομάδα, ωστόσο δεδομένα θα υπάρχουν αλλαγές στον κλασικό χρωματισμό της Red Bull. Όχι σε τέτοιο βαθμό βέβαια, αλλά σίγουρα αρκετά διαφορετικά σε σχέση με τα έως τώρα δεδομένα