Ο πρόεδρος της Alfa Romeo δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του για τη νέα Giulia, δηλώνοντας με παρρησία πως η επερχόμενη μπερλίνα από το Μιλάνο θα κόβει την ανάσα με την εμφάνισή της.
«Το αυτοκίνητο είναι τούμπανο, απλά πράγματα. Δεν θα δίναμε το οκ για τις τελικές γραμμές της σχεδίασης, αν δεν είμασταν απολύτως ερωτευμένοι μαζί της. Και μπορώ με σιγουριά να σας πω ότι πλέον, είμαστε – και παραείμαστε», λέει ο Jean-Philippe Imparato γεμάτος περηφάνια. Ο ψηφιακός σχεδιαστής Sugar Chow, γνωστός και ως sugardesign_1, έβαλε τη φαντασία και το υπολογιστικό πρόγραμμα να τρέχει, δημιουργώντας ένα σεντάν που αντλεί επιρροές από την Tonale, αλλά τις ενσωματώνει σε ένα αμάξωμα με έμπνευση από την Alfetta και την πρώτη Giulia, της δεκαετίας του 60! Ο Chow μάλλον μπερδεύτηκε και έβαλε την Giulia GTV δίπλα στο rendering της επόμενης Giulia, αλλά ουδόλως δεν μας ενοχλεί. Στο προφίλ εξάλλου, ειδικά στην κλίση και το σχήμα της τρίτης κολώνας, αλλά και τη σύνδεσή της με τον τρίτο όγκο του αμαξώματος, η «νέα» αντιγράφει αρκετά την παλιά.
Η νέα Giulia θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large της Stellantis, μοιραζόμενη αρκετή στοιχεία με το νέο Dodge Charger. Λόγω ακριβώς αυτής της συγγένειας, μπαίνει δυναμικά στο τραπέζι το ενδεχόμενο εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αρχικά ακουγόταν σχεδόν σίγουρα πως η επόμενη γενιά του ιταλικού μεσαίου θα ήταν αποκλειστικά ηλεκτρική, αλλά το γεγονός ότι οι ίδιες φήμες δεν δικαιώθηκαν με το νέο Charger (ας είναι καλά ο διτούρμπινος 3.0λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά Hurricane) δείχνει τον θερμικό δρόμο για τη νέα Giulia. Εννοείται, βέβαια, ότι θα προσφέρεται σε αμιγώς EV έκδοση, όπως και η κορυφαία Quadrifoglio Verde – που ειρήσθω εν παρόδω θα βρίσκεται στα 1.000 άλογα.