H Testarossa συνιστά μια από τις πιο δημοφιλείς και σημαντικές Ferrari, ούσα από τις τελευταίες κατασκευές του Μαρανέλο με επίπεδο κινητήρα. Η συμμετοχή της στη σειρά «Miami Vice», τη δεκαετία του 80, τη μετέτρεψε σε τηλεοπτικό cult icon και την ανέδειξε ως τη δημοφιλέστερη Ferrari στην εποχή της, όμως η Testarossa δεν ήταν μόνο σταριλίκι. Όταν παρουσιάστηκε, το 1984, αποτελούσε την ισχυρότερη Ferrari παραγωγής όλων των εποχών.
Σήμερα, 37 χρόνια μετά το λανσάρισμα και 25 μετά το τέλος παραγωγής, η Testarossa επιστρέφει! Κι όχι μόνο επιστρέφει, αλλά το κάνει ισχυρότερη και ταχύτερη από ποτέ. H Officine Fioravanti αναβιώνει τη «Ρόζα», σε ένα restomod που ξεπερνά τα 500 άλογα και τα 320 χλμ./ώρα! Ο 12κύλινδρος boxer των 4.943 κ.εκ. παραμένει στο κέντρο, όμως πλέον παράγει 510 ίππους (από 390) και στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ.! Ο Ελβετός καροσερίστας, ωστόσο, δεν αναφέρει ποιες μετατροπές έχουν γίνει ώστε να φτάσει το μοτέρ σε αυτά τα επίπεδα ισχύος.
Με τόση παραπάνω δύναμη, αναμενόμενα και η τελική ανεβαίνει σε άλλη κλίμακα. Από τα 290 χλμ./ώρα εκτοξεύεται στα 324 χλμ./ώρα, ενώ ανάλογη βελτίωση αναμένεται και στις μετρήσεις επιτάχυνσης: από τα 5,4 δλ. αναμένεται να κατεβαίνει κάτω από το φράγμα των 4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και των 12 δλ. για το 400άρι (από 13,5 δλ.).
Πέρα από την ισχύ, η Fioravanti προχωρά σε μια σειρά αναβαθμίσεων για πλαίσιο, ηλεκτρονικά, φρένα και ανάρτηση. Το σύστημα πέδησης είναι αγωνιστικών προδιαγραφών της Brembo, όμοιο με αυτών στα αγωνιστικά της κατηγορίας GT3 των πρωταθλημάτων αντοχής, αλλά διαθέτει ABS. Οι ζάντες έχουν ανέβει σε διάσταση προκειμένου να χωρέσουν οι μεγαλύτερες δισκόπλακες, φτάνοντας πλέον τις 17 ίντσες μπροστά και τις 18 πίσω (15άρες γύρω-γύρω η Testarossa των 80’s), απολαμβάνοντας τη συνδρομή φαρδύτερων ελαστικών και ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ της Öhlins. Παρά τις βελτιώσεις και τις ενισχύσεις στο πλαίσιο, τέλος, οι Ελβετοί αναφέρουν μείωση 130 κιλών στο απόβαρο.