Το Nissan Sunny το γνωρίζουμε και το αγαπάμε με την ευρωπαϊκή, αλλά και την ελληνική, μορφή του. Τα N13 και N14 έζησαν μεγάλες στιγμές στους δρόμους μας, μάς έδωσαν υπερηφάνεια στηρίζοντας το project «αυτοκίνητο made in Greece», πούλησαν τρελά, κυκλοφορούν μέχρι σήμερα πολλά από αυτά, αλλά εδώ και χρόνια το όνομα «Sunny» θέλει γερό ψάξιμο για να το εντοπίσεις. Η Nissan έχει πάνω από 15 χρόνια που δεν προσφέρει μικρομεσαίο σεντάν στη Γηραιά Ήπειρο (τελευταίο το Almera), όμως σε άλλες αγορές όχι μόνο συνεχίζει, αλλά βγαίνει και σε Sunny!
To Sentra/Sylphy/Sunny πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο μηχανικά, με μικρές αλλαγές σχεδιαστικά, εσωτερικά και εξοπλιστικά. Στην Αμερική κυκλοφορεί ως Sentra, περνώντας από το καθιερωμένο makeup της 4ετίας-5ετίας που περνούν όλα τα αυτοκίνητα, στο μέσο του κύκλου ζωής τους. Το Sentra 8ης γενιάς παρουσιάστηκε στις Η.Π.Α. το 2019, με την ανανεωμένη του βερσιόν να υιοθετεί πιο σπορ στοιχεία στους προφυλακτήρες, λίγο πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα μπροστά και φιμέ πίσω, ανασχεδιασμένη μάσκα V-Motion, περισσότερα χρωμιωμένα σημεία (στις απλές εκδόσεις) και μαύρα (στην πιο σπορ SR) και νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου (από 16 έως 18 ίντσες).
Στο εσωτερικό συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις σε καθίσματα, τιμόνι και ταμπλό, μαζί με κόκκινες ραφές για τη δημιουργία μιας εξόχως σπορτίφ ατμόσφαιρας. Προφανώς μιλάμε για την κορυφαία έκδοση SR, καθώς οι Ιάπωνες δεν δίνουν στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η πληθώρα «αθλητικών» στοιχεία, ωστόσο, κερδίζει τις εντυπώσεις.
Δεν μπορούμε να πούμε πως ισχύει το ίδιο με το δίδυμο κινητήρα-μετάδοσης, καθώς την κίνηση του Sentra (και του SR) αναλαμβάνει αποκλειστικά ένας 2.0λιτρος τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός 151 ίππων και 198 Nm, σε συνεργασία με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT. Στοιχεία επιδόσεων δεν ανακοινώνονται, αλλά η Nissan αναφέρει πως το CVT χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές (στο manual mode) και χαμηλότερη κατανάλωση από πριν.