Η Κίνα κινεί πολλά από τα νήματα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Ειδικά στην ηλεκτροκίνηση, λύνει και δένει. Ακόμα και σε κατηγορίες που δεν έχουν πια απήχηση, οι Κινέζοι δείχνουν ζέση. Τα σεντάν και τα MPV, για παράδειγμα, ενώ στον υπόλοιπο κόσμο καταργούνται, στην αχανή σινική αγορά ζουν και βασιλεύουν. Συνθήκη που, όπως αποδεικνύει η Honda, βγάζει και άλλες χώρες από τη δύσκολη θέση, αν αυτή προκύψει.
Η ιαπωνική φίρμα απέσυρε το Odyssey στα τέλη του 2021 λόγω χαμηλής ζήτησης. Στην Κίνα, αντίθετα, συνέχισε κανονικά, και με εξαιρετικά νούμερα πωλήσεων. Προς τα τέλη του προηγούμενου έτους, οι αντιπροσωπείες της Honda στην Ιαπωνία άρχισαν να δέχονται κρούσεις από υποψήφιους αγοραστές για το Odyssey. Κρούσεις που εξελίχθηκαν τόσο σε αριθμό, ώστε τα κεντρικά στο Τόκιο δεν μπορούσαν να τις παραμελήσουν. Το εργοστάσιο στη Σαϊτάμα όμως, όπου γινόταν η συναρμολόγηση του Odyssey, έχει αλλάξει κατασκευαστική πλεύση. Κάπως έτσι το πολυμορφικό Honda επέστρεψε στην ίδια του τη χώρα, μέσω Κίνας!
Η Honda επιστράτευσε το κινεζικό Odyssey για την εγχώρια αγορά, σε μια από τις πλέον οξύμωρες (και αναγκαστικές0 εισαγωγές που έχουμε δει. Σε μια και μοναδική έκδοση, την υβριδική και κορυφαία e:HEV Absolute EX Black Edition. Όπως βλέπουμε, το «Black Edition» αποτυπώνεται στο μαύρο χρώμα που καλύπτει τη μάσκα, το σήμα, τις ζάντες, τις εισαγωγές του προφυλακτήρα, τους καθρέπτες, τις χειρολαβές των θυρών και τα πίσω φανάρια. To μήκος ανέρχεται στα 4.855 χλστ. και το μεταξόνιο αγγίζει τα 2,9 μέτρα, ενώ πλάτος και ύψος φτάνουν στα 1.820 και 1.695 χλστ. αντίστοιχα.
Στην 7θέσια καμπίνα δεσπόζουν οι δυο ανακλινόμενες και θερμαινόμενες πολυθρόνες της μεσαίας σειράς, που συνοδεύονται από ψυχόμενες ποτηροθήκες. Κατά τα λοιπά συναντάμε δερμάτινες επενδύσεις και μια μακρόστενη οθόνη αφής 11,4 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, που πλαισιώνεται από επένδυση απομίμησης ξύλου. Συνολικά, πάντως, ο αέρας που αποπνέει το εσωτερικό του Odyssey «μυρίζει» πολυτέλεια.
Την κίνησή του αναλαμβάνει αποκλειστικά ένα υβριδικό σύνολο, που συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 215 άλογα και τα 315 Nm ροπής, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου e-CVT.