Η πρώτη BMW 8άρα, η αξέχαστη E31 των 90’s, είναι ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα της αυτοκίνησης. Ακόμα σήμερα τραβάει περισσότερα βλέμματα από ολοκαίνουργια sportscars και supercars, ειδικά όταν κάτω από το καπό ξέρεις ότι έχει τον κινητήρα ενός άλλου θρύλου: της M5 E39.
Υπεύθυνη για αυτό το φοβερό πάντρεμα είναι η Manhart, η οποία πήρε μια 850i και της έβαλε τον S62 4.9 V8 στο μηχανοστάσιο, τονώνοντας παράλληλα την εμφάνιση και το στήσιμο. Το διακριτικό body kit, με ήπιο splitter μπροστά – ποδιές στο πλάι – προσθήκες στον πίσω προφυλακτήρα – καθρέφτες α λα M3- και χείλος αεροτομής, ανεβάζει όσο πρέπει τον δείκτη κεφαλογύρισματος, συνοδευόμενο από μια τετράδα 20άρες ζάντες που γεμίζουν ασφυκτικά τους θόλους. Σχεδόν βρίσκουν τα λάστιχα πάνω τους, βασικά, σε μια υπερβολική διάσταση για αυτοκίνητο από τη δεκαετία του 90 (18άρες μια χαρά θα ήταν). Τα ελατήρια χαμηλώματος της H&R και τα αμορτισέρ της Bilstein βελτιώνουν τόσο το παρουσιαστικό, όσο και τη συμπεριφορά της 8άρας στις στροφές.
Απαραίτητη αναβάθμιση, όπως και τα μεγαλύτερα τρυπητά δισκόφρενα, καθότι κάτω από το καπό περιμένουν εντολές 120 άλογα παραπάνω από την εργοστασιακή 850i. Παρότι το μοτέρ της M5 E39 έχει 4 κυλίνδρους λιγότερους, η πρόοδος της τεχνολογίας τον φέρνει εργοστασιακά 100 ίππους παραπάνω από τον 5.0 V12 της E31. Η Manhart έβαλε κι αυτή το κατιτίς της, μέσω νέα εξάτμισης και ECU, ανεβάζοντας την ισχύ στους 420 ίππους. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν τίθεται θέμα καλύτερων αριθμών από τα 6,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τα 250 χλμ./ώρα της «μαμίσιας» 850i.
Μόλις 5 MH8 5.0 V8 Limited, όπως ονομάζεται η αναγεννημένη 8άρα πρώτης γενιάς, θα κατασκευαστούν, με τιμή 149.000 ευρώ.