Η BMW M2 είναι από τα αυτοκίνητα που γενικά, δεν λες ότι χρειάζονται παραπάνω δύναμη. Παράλληλα όμως, είναι και ένα από αυτά που παίρνουν παραπάνω άλογα με την πρώτη ευκαιρία. Μαρμελάδα στη φρυγανιά της Manhart, που παίρνει την G87 και τη μετατρέπει σε ένα φόβητρο 715 ίππων συνοδευόμενο από το όνομα GTR.
Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε η αγωνιστική M4 GTR, που συμμετέχει στα πρωταθλήματα αντοχής, και φαίνεται με την πρώτη ματιά. Η MH2 GTR II, γιατί υπάρχει και η Ι, βγάζει μάτι καταρχάς με το φανταχτερό OTT Magenta χρώμα, που συνδυάζεται με τις -καθιερωμένες για αυτοκίνητο της Manhart– χρυσαφί πινελιές στο αμάξωμα. Εδώ το χρώμα του χρυσού πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα και ντύνει και τις εντυπωσιακές ζάντες, διάστασης 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Μόνος του ο χρωματικός συνδυασμός θα έκανε μεγάλη διαφορά σε σχέση με την εργοστασιακή M2, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με GTR.
Ένα απολαυστικό ανθρακονημάτινο body kit φουσκώνει το παράστημα της Βαυαρής, συνοδευόμενο από -επίσης carbon- αεροδυναμικό πακέτο (splitter, διαχύτης, side skirts, αεροτομή) και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της KW, η οποία στη χαμηλότερη ρύθμιση κάνει τη βελτιωμένη M2 «τάλε-κουάλε» με τα καλύτερα αγωνιστικά. Το ίδιο ισχύει και για τα δρώμενα κάτω από το μηχανοστάσιο, αν και για να ακριβολογούμε η M2 GTR II είναι ισχυρότερη από τους περισσότερους συμμετέχοντες στις διοργανώσεις αντοχής.
Ο 3.0λιτρος twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος ούτως ή άλλως αποτελεί ένα από τα αγαπημένα projects του Γερμανού βελτιωτή, φτάνοντας στην προκειμένη τα 715 άλογα και τα 850 Nm ροπής (από 460 ίππους και 550 Nm της εργοστασιακής M2)!. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν μεγαλύτερα τούρμπο και intercoolers, επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου, νέα εξάτμιση και πολλαπλή εισαγωγής κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεδομένου ότι η GTR και ελαφρύτερη, και πιο «δεμένη» (να είναι καλά το roll cage, που παίρνει τη θέση των πίσω καθισμάτων), και με 255 άλογα παραπάνω είναι, δεν τίθεται θέμα για καλύτερο 0-100 από τα 4,1 δλ. και υψηλότερη τελική από τα 250 χλμ./ώρα της κανονικής M2.