Πρέπει να ανήκεις σε μια πολύ ιδιαίτερη και απαιτητική κατηγορία οδηγών, για να μην σου αρκεί η εργοστασιακή BMW M3 CS. Σε αυτό το αγοραστικό κοινό ποντάρει η Dahler (ή dAHLer, όπως το γράφουν οι ίδιοι), βελτιώνοντας την κορυφαία G80 στα 640 άλογα.
Ο Ελβετός βελτιωτής προσθέτει ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα σε εμπρός προφυλακτήρα, μαρσπιέ, πόρτα πορτμπαγκάζ και πίσω προφυλακτήρα (splitter, ποδιές, αεροτομή, διαχύτης κοινώς), τοποθετεί coilover kit (ή εναλλακτικά ελατήρια χαμηλώματος 24 χλστ. εμπρός και 3 χλστ. πίσω) και αποστάτες, οι οποίοι κάνουν τις εργοστασιακές ζάντες (19 ιντσών μπροστά, 20 πίσω) να γεμίζουν εντυπωσιακά τους θόλους. Διαφορετικά, προσφέρεται μια τετράδα πολυάκτινες 21 ιντσών της Dahler. Δουλίτσα έχει γίνει και στο μηχανοστάσιο, προκειμένου ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος biturbo να αποκτήσει κοντά 100 άλογα κι άλλα τόσα έξτρα Nm ροπής.
Οι μάστορες από το Hauptsitz αναπρογραμματίζουν τον εγκέφαλο και τοποθετούν νέα εξάτμιση, με απολήξεις 101 χλστ. κεραμικής επίστρωσης. Κατόπιν αυτών των ολίγων αναβαθμίσεων η ισχύς ανέρχεται στα 639 άλογα και τα 740 Nm, ενώ προαιρετικά διατίθεται carbon πολλαπλή εισαγωγής. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά με τόση ισχύ παραπάνω από την εργοστασιακή M3 CS σίγουρα το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται ταχύτερα από 3,2 δλ., ενδεχομένως σπάζοντας το φράγμα των 3,0 δλ. Μεγάλο ρόλο στην τρομερή επιτάχυνση παίζει το σύστημα τετρακίνησης, που αποτελεί και την ειδοποιό διαφορά σε σχέση με τη M4 CSL. H τελική επίσης λογικά θα πρέπει να πηγαίνει ψηλότερα από τα 303 χλμ./ώρα της «μαμά» CS, είτε μέσω μετατόπισης ή ολοκληρωτικής αφαίρεσης του ηλεκτρονικού περιοριστή.