Οι ανακλήσεις είναι αδέκαστες. Δεν κάνουν διακρίσεις μεταξύ premium ή μη κατασκευαστών. Αν υπάρχει ζήτημα σε κάποιο αυτοκίνητο, ακόμα και μικρό, το πιθανότερο είναι να εκδοθεί το ανάλογο πρόγραμμα. Ιδίως όταν ένας κατασκευαστής είναι τόσο «ψείρας» όσο η Porsche, αλλά κυρίως όσο το πρόβλημα αφορά κάτι τόσο σημαντικό, όσο τροχούς που μπορεί να φύγουν από το αυτοκίνητο!
Σύμφωνα με το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) και έρευνα των Γερμανών, πάνω από 1.800 Porsche κορυφαίων επιδόσεων κινδυνεύουν να δουν τις ρόδες τους να τις προσπερνούν, λόγω ελαττωματικών μπουλονιών. Το πρόβλημα εντοπίζεται στις μονομπούλονες BBS, που φορούν οι 718 Spyder RS, 718 Cayman GT4 RS και αρκετές 992 διαφόρων εκδόσεων, πρωτίστως η Turbo. Οι 1.851 Γερμανίδες που καλούνται πίσω στα συνεργεία είναι όλες φετινής παραγωγής, ταλαιπωρούμενες από πιθανές ρωγμές στα μπουλόνια λόγω κατασκευαστικού λάθους. Το μπουλόνι μπορεί να ραγίσει, προκαλώντας από χαλαρή εφαρμογή της ζάντας στην πλήμνη μέχρι πλήρη αποκόλληση. Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για δυνητικά πολύ επικίνδυνες καταστάσεις – ειδικά από τη στιγμή που πρόκειται για αυτοκίνητα της τάξης των 300 (ή πολύ πάνω, στην περίπτωση της 911 Turbo) χλμ./ώρα.
Ευτυχώς μέχρι στιγμής δεν αναφέρεται ανάλογο περιστατικό, αλλά έχουν παρατηρηθεί αρκετές σχετικές επισκευές σε αντιπροσωπείες των Η.Π.Α. μεταξύ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου, οδηγώντας τελικά στην έκδοση του προγράμματος ανάκλησης. Μάλιστα η Porsche ενημέρωσε τους κατόχους των επίμαχων αυτοκινήτων, καλώντας τους να σταματήσουν να τα οδηγούν μέχρι την αντικατάσταση των μπουλονιών. Κάτι που σημαίνει ότι και μέχρι τα συνεργεία, θα πρέπει να πάνε με γερανούς.