Η Leapmotor κάνει πιο προσιτή σε τιμή τη ναυαρχίδα της, το μεσαίο SUV C10 με το ριζοσπαστικό σύστημα κίνησης REEV, προσφέροντας μεγάλη οικονομία σε καύσιμο με πολυτέλεια, αυξημένες ανέσεις, υψηλή τεχνολογία και ακαταμάχητο value for money.

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στη νέα προωθητική ενέργεια των 3.000 ευρώ η εισαγωγική τιμή του Leapmotor C10 REEV είναι πλέον στις 33.900 ευρώ, τιμή που είναι χαμηλή για μεσαίο SUV με Plug-in Hybrid σύστημα κίνησης, το οποίο εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για κάτι λιγότερο από 1.000 χιλιόμετρα. Επίσης συνοδεύεται από εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα πάντα: Πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, Wi Fi, ασύρματη φόρτιση, online πλοήγηση, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, μέχρι και πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο. Το ακόμα πλουσιότερο επίπεδο εξοπλισμού Design προσθέτει έναντι 1.500 ευρώ δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τροχούς 20 ιντσών και πίσω σκούρα κρύσταλλα. Να σημειωθεί ότι και στα δύο επίπεδα εξοπλισμού, ο φόρος που επιβαρύνει το χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου είναι μηδενικός ενώ υπάρχει καθημερινή ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο και δωρεάν στάθμευση στις ελεγχόμενες ζώνες.
Έχοντας απόλυτη εξειδίκευση στα αμιγώς ηλεκτρικά και Plug-in Hybrid μοντέλα, η Leapmotor εφοδιάζει το C10 REEV με την κορυφαία τεχνολογία PHEV που υπάρχει. Εξασφαλίζοντας εξ ορισμού αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, παράλληλα έχει κορυφαία ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με τα συμβατικά PHEV συστήματα και δυνατότητα γρήγορης φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC). Η μπαταρία είναι επαρκής για αυτονομία 145 χλμ., ενώ συνολικά το C10 REEV μπορεί να διανύσει σχεδόν 1.000 χλμ. χωρίς καμία ανάγκη για ανεφοδιασμό ή επιπλέον φόρτιση.

Το μυστικό κρύβεται σε μια γεννήτρια ισχύος 50 kW που παίρνει κίνηση από τον ειδικά εξελιγμένο κινητήρα βενζίνης 1.5 λτ. 88 ίππων και 125 Nm, συνδυασμό που χρειάζεται μόλις 0,3 λτ. για την παραγωγή μιας kWh. Με απλά λόγια το C10 REEV μπορεί να παράγει μόνο του την ηλεκτρική ενέργεια που χρειάζεται, αποδίδοντας 215 HP και 320 Nm και με όλα τα οφέλη της αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης, δηλαδή κορυφαία ποιότητα λειτουργίας και κύλισης. Στο σύστημα REEV ο κινητήρας βενζίνης δεν συνδέεται ποτέ μηχανικά με τους τροχούς και αποκλειστικός σκοπός του είναι να παράγει ρεύμα μέσω της γεννήτριας. Η μπαταρία με τη σειρά της έχει ενεργειακή χωρητικότητα 28,4 kWh και μπορεί να φορτίσει σε παροχή εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος με ισχύ έως 65 kW, κάτι που σημαίνει το 50% της ενέργειας σε μόλις 18 λεπτά. Με τη χρήση του ρεύματος το C10 REEV καταναλώνει μόλις 0,4 λτ./100 χλμ. βενζίνη, 20,5 kWh/100 χλμ. και εκπέμπει 10 γρ./χλμ. CO2.
Στην οδήγηση, το C10 REEV δίνει κατά κανόνα προτεραιότητα στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μόνο όταν το επίπεδο φόρτισης πέσει κάτω από ένα προκαθορισμένο σημείο ενεργοποιείται ο κινητήρας εσωτερικής καύσης για να ξεκινήσει η φόρτιση. Ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας ο οδηγός μπορεί να θέσει σε προτεραιότητα την απόλυτη οικονομία ή τις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.), ενώ έχει στη διάθεσή του ένα αυτοκίνητο με την ίδια αποτελεσματικότητα τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική καθημερινότητα όσο και στη διάνυση μεγάλων αποστάσεων.





























































