Ποιοι κινητήρες βγάζουν πάνω από 400.000 χλμ.

  • engines that pass 400000 km
  • engines that pass 400000 km 02
  • engines that pass 400000 km 03
  • engines that pass 400000 km 04
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/engines-that-pass-400000-km.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/engines-that-pass-400000-km-02.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/engines-that-pass-400000-km-03.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/engines-that-pass-400000-km-04.jpg

Ο βαθμός αξιοπιστίας των αυτοκινήτων είναι δύσκολο να προσδιοριστεί. Οι σχετικές έρευνες ποικίλουν σε τρόπο συλλογής και εξαγωγής αποτελεσμάτων, καθώς άλλες βασίζονται σε αναφορές των οδηγών, μερικές δεν διαχωρίζουν τις βλάβες και βάζουν στην ίδια ζυγαριά καμένες λάμπες και κομμένα κιβώτια, ενώ δεν λείπουν αυτές που βασίζονται σε στοιχεία ασφαλιστικών. Από παλιά, όμως, το αξιόπιστο αυτοκίνητο φαίνεται από το καντράν. Συγκεκριμένα, τα χιλιόμετρα που γράφει.

Ειδικοί από τη Ρωσία εξέτασαν τα δεδομένα δεκάδων συνεργείων, προκειμένου να εντοπίσουν τους κινητήρες που μπορούν να ξεπεράσουν απροβλημάτιστα τις 400.000 χλμ. Μια λίστα που αποκτά ακόμα μεγαλύτερη αξία, δεδομένων των ακραίων καιρικών συνθηκών που επικρατούν το χειμώνα εκεί. Αν ένα μοτέρ μπορεί να κινηθεί εύκολα για περισσότερες από 400.000 χλμ. στη Ρωσία, το πιθανότερο είναι να ξεπεράσει «σβηστά» τις 500.000 χλμ. στα μέρη μας. Με αυτό κατά νου, δεν προκαλεί καμία έκπληξη ότι 7 στα 10 πρώτα μοντέλα με απαράμιλλη αντοχή στη χρήση, προέρχονται από την Ιαπωνία.

Τα Toyota RAV4, C-HR και Land Cruiser Prado βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις, χάρη στο 2.0λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ 3ZR-FAE. Ακολουθούν τα Honda CR-V και Accord με τον επίσης 2.0λιτρο R20A, ενώ πίσω τους βρίσκουμε τα Mitsubishi Lancer και Outlander με τον -πολύ καλά μαντέψατε- 2.0λιτρο 4B11. Όλοι τους κινητήρες με απόδοση 130-160 ίππους, όλοι τους -και εδώ πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη έμφαση- παραδοσιακοί, ατμοσφαιρικοί τετρακύλινδροι. Ούτε ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ δεν κατάφερε να μπει στο top 10, καθώς οι τρεις εναπομείνασες θέσεις της πρώτης δεκάδας συμπληρώνονται από τα Renault Megane και Dacia Logan – Sandero, που εξοπλίζονται με τον 16βάλβιδο και εννοείται ατμοσφαιρικό 1.600άρη K4M. Οι περισσότεροι από τους ανωτέρω κινητήρες δεν διατίθενται στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ωστόσο είναι πέρα για πέρα ενδεικτικό ότι τούρμπο κινητήρα που να ξεπερνά τις 400.000 χλμ., η συγκεκριμένη μελέτη τουλάχιστον δεν βρίσκει.

Get it on Google Play Download on the App Store