Σε τιμή «πρόκληση» το νέο Dacia Duster Hybrid 140 hp

  • Dacia-Duster-2025
  • Dacia-Duster-2024-(3)
  • Dacia-Duster-2024-(2)
  • Dacia Duster ECO-G 100 LPG 2024 (19)
  • Dacia Duster ECO-G 100 LPG 2024 (15)
  • Dacia Duster ECO-G 100 LPG 2024 (13)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Dacia-Duster-2025.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Dacia-Duster-2024-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/06/Dacia-Duster-2024-2.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-ECO-G-100-LPG-2024-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-ECO-G-100-LPG-2024-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Dacia-Duster-ECO-G-100-LPG-2024-13.jpg

Η Dacia ανακοίνωσε για την ελληνική αγορά την έναρξη διάθεσης του Duster με τα νέα, πιο αποδοτικά μηχανικά σύνολα. Πρόκειται για το αναβαθμισμένο 1.2 TCe mild hybrid 140 το οποίο αντικαθιστά το Mild Hybrid 130 και το εντελώς νέο 1.2 TCe hybrid-G 150 4×4 auto. Μάλιστα το δεύτερο μοτέρ αποτελεί μια παγκόσμια πρωτιά, γιατί συνδυάζει υβριδική τεχνολογία με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG), τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Από 24.000 ευρώ το mild hybrid 140

Το νέο Dacia Duster 1.2 TCe mild hybrid 140 προσφέρεται με τιμή από 24.000 ευρώ, δηλαδή όσο πωλούνταν πριν με τους 130 ίππους. Συνεπώς εξασφαλίζει ακόμα καλύτερη σχέση τιμής – αξίας, ενώ συγκριτικά με άλλα μικρομεσαία SUV υβριδικής τεχνολογίας με παραπλήσια ισχύ είναι φθηνότερο. Το Duster 1.2 TCe hybrid-G 150 4×4 auto είναι αρκετά πιο ακριβό με τιμή από 29.900 ευρώ, ωστόσο και πάλι με όλα αυτά που διαθέτει είναι φθηνότερο από άλλα C-SUV 4×4 με αυτόματο κιβώτιο, χωρίς να έχουν την επιλογή του LPG για μεγαλύτερη οικονομία σε κόστος καυσίμου. Επίσης, από το πρώτο επίπεδο εξοπλισμού expression περιλαμβάνονται όλα όσα θέλει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Μεταξύ άλλων τοποθετούνται 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα παρακολούθησης της κόπωσης του οδηγού, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, infotainment με οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ασύρματο phone mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, 4 θύρες USB, αισθητήρες φωτός και βροχής, κάμερα οπισθοπορείας, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, 17άρες ζάντες αλουμινίου κλπ. Επιπλέον συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. (όποιο επέλθει πρώτο), συν 5ετή οδική βοήθεια.

Απόδοση και οικονομία

Ο νέος κινητήρας Mild Hybrid 140 που τοποθετείται στο Duster συνδυάζει τον 1.200άρη turbo τρικύλινδρο βενζίνης που λειτουργεί σε κύκλο Miller (για καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση), με σύστημα 48V mild hybrid, αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 0,8 kWh και χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Η ηλεκτρική υποβοήθηση κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση βελτιώνει την ελαστικότητα και το συνολική ροπή, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Ο 1.2 Turbo άμεσου ψεκασμού αποδίδει μέγιστη ισχύ 140 ίππων στις 4.500-6.000 σ.α.λ. και 230 Nm ροπή στις 1.900-4.000 σ.α.λ. Επιταχύνει το SUV των 1.302 κιλών από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 180 χλμ./ώρα τελικής. Η Dacia ανακοινώνει κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο και εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Πρακτικό, ευρύχωρο και άνετο SUV

Τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του δημοφιλούς Duster δεν έχουν αλλάξει, καθότι πρόκειται για ένα σύγχρονο, νέο SUV. Από τα πρώτα στοιχεία  που τραβούν το ενδιαφέρον είναι η μυώδης εμφάνισή του που «φωνάζει» για  περιπέτεια. Οι διαστάσεις του είναι κόμπακτ για C-SUV, παρόλο που στο μάτι φαίνεται μεγαλύτερο από όσο είναι (μήκος 4.343 χλστ., πλάτος 1.813 χλστ., ύψος 1.661 χλστ. και μεταξόνιο 2.657 χλστ. Το εσωτερικό του είναι και αυτό μοντέρνο, με ικανοποιητική ποιότητα και κυρίως άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (478 λίτρα).

Get it on Google Play Download on the App Store