Το μικρότερο νέο μοντέλο της Toyota, το Aygo X παρουσιάστηκε εδώ και λίγο καιρό ανανεωμένο και αποκλειστικά με τον κινητήρα 1.5 Hybrid 116 hp των Yaris/Yaris Cross. Οι τιμές του είναι υψηλές για μίνι μοντέλο αφού ξεκινά λίγο πιο κάτω από τις 20.000 ευρώ, ενώ το ακριβότερο GR Sport αγγίζει τις 27.000 ευρώ!
Το αρχικό Aygo X παρουσιάστηκε στα τέλη του 2021, ενώ στην Ελλάδα οι τιμές του ανακοινώθηκαν τον Μάιο του 2022. Το εικονιζόμενο μεταχειρισμένο Toyota Aygo X είναι η έκδοση X-Style με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων S-CVT και από τον Ιούλιο του 2024 που ταξινομήθηκε έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 25.000 χιλιόμετρα. Διατίθεται στην τιμή των 16.120 ευρώ (12.990 ευρώ που αναφέρει η αγγελία είναι χωρίς ΦΠΑ) και είναι το φθηνότερο μεταχειρισμένο αυτόματο Aygo X που πωλείται στην Ελλάδα. Στον εξοπλισμό του ανήκουν 6 αερόσακοι, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών, οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών, air condition, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικοί καθρέπτες κ.λπ.
Αναφορικά με τον κινητήρα του, πρόκειται για το γνωστό τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό των 997 κ.εκ, ισχύος 72 ίππων και 93 Nm ροπής. Σίγουρα δεν ενθουσιάζει με τη δύναμή του, παρόλα αυτά διαθέτει την απαιτούμενη σβελτάδα (0-100 χλμ./ώρα σε 14,8 δλ.) και δεν θα λείψει η δύναμη στις αστικές συνθήκες. Το μοτέρ ανεβάζει με προθυμία στροφές, ωστόσο ο θόρυβος που παράγει και διαπερνά την καμπίνα γίνεται αισθητός στους επιβάτες. Το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων S-CVT συνεργάζεται καλά με τον κινητήρα, συν του ότι ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μεταξύ 7 διαισθητικών αλλαγών ταχυτήτων μέσω του λεβιέ ταχυτήτων, προκειμένου να έχει καλύτερο έλεγχο του αυτοκινήτου εφόσον χρειαστεί. Στα πλεονεκτήματά του ανήκει η χαμηλή μεικτή κατανάλωση των 5,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, ενώ με εκπομπές CO2 111 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Το Toyota Aygo X ξεχωρίζει ακόμα για την άριστη ευελιξία του, χάρη στο κόμπακτ αμάξωμα των 3,7 μέτρων μήκους. Βασισμένο στην πλατφόρμα GA-B του Yaris (και κατά επέκταση του Yaris Cross), το Aygo X δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου από πλευράς οδικής συμπεριφοράς και πατήματος γενικότερα. Όμως το εσωτερικό του δεν θυμίζει πιο μεγάλο αυτοκίνητο, τόσο σε χώρους όσο και σε ποιότητα. Στο εμπρός τμήμα της καμπίνας, ο οδηγός και ο συνοδηγός θα νιώσουν άνετα, ωστόσο πίσω ο λίγος αέρας για τα πόδια, το μικρό άνοιγμα των θυρών και τα παράθυρα που δεν ανοίγουν δεν εξυπηρετούν. Μικρό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 231 λίτρων.












































