«Πολύ» αυτοκίνητο με μόνο 99 ευρώ το μήνα

  • dacia-sandero-rear-seat
  • Dacia-Sandero-2022
  • Dacia-Sandero-Streetway-Exterior-(3)
  • Dacia-Sandero-Streetway-rear
  • Dacia-Sandero-Expression-tablo
  • Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-(21)
  • Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-(16)
  • Dacia Sandero boot
  • Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-(12)
  • Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-(20)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/dacia-sandero-rear-seat.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Dacia-Sandero-2022.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/09/Dacia-Sandero-Streetway-Exterior-3.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/09/Dacia-Sandero-Streetway-rear.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Dacia-Sandero-Expression-tablo.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/12/Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-21.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/12/Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-16.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/07/Dacia-Sandero-boot.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/12/Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/12/Dacia-Sandero-Stepway-LPG-Extreme-20.jpg

Οικονομικές επιλογές στα καινούργια αυτοκίνητα υπάρχουν αλλά είναι σχετικά λίγες, όμως όσοι θέλουν λίγο περισσότερους χώρους θα πρέπει να κοιτάξουν σε μεγαλύτερα αμαξώματα και να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη. Ωστόσο υπάρχει ένα καινούργιο μοντέλο που είναι το πιο προσιτό στο B-Segmnent, ενώ οι χώροι που διαθέτει συγκρίνονται με αυτούς της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Ο λόγος για το Dacia Sandero, το οποίο βρίσκεται φέτος μεταξύ των πρώτων σε πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη.

Νέο Dacia Sandero από 15.990 ευρώ

Το πολύ δημοφιλές μικρό χάτσμπακ της Dacia, το Sandero με τιμή από 15.990 ευρώ είναι το οικονομικότερο καινούργιο supermini που πωλείται στην Ελλάδα. Παρόλα αυτά εφοδιάζεται με όλο το σύγχρονο «πακέτο» εξοπλισμού, διαθέτει χώρους μικρομεσαίου χάτσμπακ και τροφοδοτείται με αποδοτικό turbo 1.000άρη κινητήρα. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει ακόμα πιο εύκολα μέσω χρηματοδοτικού προγράμματος, με μηνιαία δόση 99 ευρώ και διάρκεια 48 μήνες. Το ενδεικτικό αυτό ποσό αφορά δάνειο 8.289 ευρώ, με ονομαστικό επιτόκιο 7,5% και τελευταία μεγάλη δόση 5.756 ευρώ. Το παράδειγμα αυτό αφορά το Sandero 1.0 TCe 90 Expression, ενώ μόνο 600 ευρώ παραπάνω (από 16.590 ευρώ) προσφέρεται το Sandero ECO-G 100 με το υγραέριο για ακόμα πιο μεγάλη οικονομία σε καύσιμο. Επίσης, το Sandero συνοδεύεται με εγγύηση 5 ετών ή 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).

Στον στάνταρ εξοπλισμό του Sandero (ανεξαρτήτως κινητήρα) ανήκουν τα εξής: 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων, αισθητήρες φωτός και βροχής, προβολείς ομίχλης, οθόνη πολυμέσων αφής 8 ιντσών με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με smartphone, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, cruise control, air condition κ.λπ.

Ευχαριστιέσαι χώρους

Το Sandero με μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ., ύψος 1.499 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ. προσφέρει κορυφαία ευρυχωρία στο εσωτερικό του, αφού συγκρίνεται με μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Στο πίσω κάθισμά του φιλοξενούνται χωρίς πρόβλημα και πιο ψηλά άτομα, καθώς διαθέτει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων (δεν αλλάζει με το LPG), το οποίο φτάνει μέχρι τα 1.455 λίτρα με την αναδίπλωση της πλάτης των πίσω καθισμάτων. Στην πράξη μπορεί να εξυπηρετήσει και τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας, χωρίς να δαπανηθεί ένας πακτωλός χρημάτων.

«Ζωηρό» και άνετο στο δρόμο

Το πολύ οικονομικό Dacia Sandero των 15.590 ευρώ εφοδιάζεται με τον 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα, οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 4.600-5.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm στις 2.100-3.750 σ.α.λ. Με το σωστής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων το μοτέρ παρουσιάζει σπιρτάδα, θετική απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και συνολικά είναι επαρκέστατο για το βάρος των 1.048 κιλών του αμαξώματος. Εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 174 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται χαμηλά στα 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Στο διπλού καυσίμου Sandero ECO-G διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, ωστόσο με το LPG (επιλέγεται μέσω του διακόπτη στο ταμπλό), η απόδοση αυξάνεται στους 100 ίππους και στα 170 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι ελάχιστα καλύτερες, όμως με το LPG ο οδηγός κερδίζει από το πρώτο κιόλας χιλιόμετρο. Με κατανάλωση δοκιμής LPG 8,2 λτ./100 χλμ. και τρέχουσα μέση τιμή LPG 0,95 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν 7,8 ευρώ, έναντι 11,2 ευρώ με τη βενζίνη (με τιμή 95άρας 1,77 ευρώ/λτ.). Το υγραέριο αποθηκεύεται σε μια δεξαμενή 40 λίτρων που είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, συν του ότι υπάρχει και το δεύτερο ρεζερβουάρ των 50 λίτρων για τη βενζίνη. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το Sandero εστιάζει στην παροχή της μέγιστης δυνατής άνεσης, μιας και οι αναρτήσεις του απορροφούν τόσο καλά τις ανωμαλίες των δρόμων που μοιάζουν λες και ρυθμίστηκαν για το ελληνικό οδόστρωμα.

Get it on Google Play Download on the App Store