Αγάπη μόνο το Fiat Grande Panda Hybrid και σε τιμή

  • Fiat Grande Panda 2025 (1)
  • Fiat Grande Panda 2025 (6)
  • Fiat Grande Panda 2025 (4)
  • Fiat Grande Panda 2025 (5)
  • Fiat Grande Panda 2025 (8)
  • Fiat Grande Panda 2025 (17)
  • Fiat Grande Panda 2025 (15)
  • Fiat Grande Panda 2025 (13)
  • Fiat Grande Panda 2025 (10)
  • Fiat Grande Panda 2025 (11)
  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 HP (17)
  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 HP (6)
  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 HP (19)
  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 HP (9)
  • Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 HP (15)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-8.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-13.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-10.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Fiat-Grande-Panda-2025-11.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Fiat-Grande-Panda-1.2-Hybrid-110-HP-17.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Fiat-Grande-Panda-1.2-Hybrid-110-HP-6.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Fiat-Grande-Panda-1.2-Hybrid-110-HP-19.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Fiat-Grande-Panda-1.2-Hybrid-110-HP-9.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/06/Fiat-Grande-Panda-1.2-Hybrid-110-HP-15.jpg

H Fiat με το νέο Grande Panda Hybrid χτυπάει διάνα στην πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού που θέλει ένα μικρό και πρακτικό SUV με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υβριδική τεχνολογία και σε προσιτή τιμή. Παράλληλα ξεχωρίζει αμέσως και για τον πολύ μοντέρνο και με ρετρό στοιχεία σχεδιασμό του, ο οποίος προκαλεί χαρούμενα συναισθήματα, ενώ συνολικά πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ευχάριστο αυτοκίνητο με προσωπικότητα, ιστορία και στιλ.

Το οικονομικότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας

Με τιμή που ξεκινά από 20.800 ευρώ, το Grande Panda 1.2 Hybrid 110 hp eDCT6 Pop είναι το φθηνότερο μικρό SUV υβριδικής τεχνολογίας με δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο βασικό του εξοπλισμό ανήκουν 6 αερόσακοι, τα συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και υποδοχή smartphone station (στη θέση του infotainment). Στη μεσαία έκδοση Icon προστίθενται με επιπλέον 1.000 ευρώ (από 21.800 ευρώ) infotainment με οθόνη αφής 10,25 ιντσών, ηχοσύστημα με έξι ηχεία, εμπρός και πίσω φώτα full LED, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ένα USB-C μπροστά, ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών με αεροδυναμικά καλύμματα και πίσω αεροτομή.

κορυφαία έκδοση la Prima (εικονιζόμενο αυτοκίνητο) διατίθεται με τιμή από 23.800 ευρώ. Επιπρόσθετα της Icon διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πλοήγησης, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, αυτόματους καθαριστήρες, ηλεκτροχρωματικό καθρέφτη, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, κλειστό αποθηκευτικό χώρο στο πάνω μέρος του ταμπλό, μπάρες οροφής και ειδική επένδυση από υλικό με ίνες bamboo στο ταμπλό. Ανεξαρτήτως έκδοσης το νέο Grande Panda συνοδεύεται με 5 χρόνια εγγύηση (ή 75.000 χλμ.) και 5ετή οδική βοήθεια.

Ρετρο-μοντέρνος σχεδιασμός

Το νέο Fiat Grande Panda δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το παλαιότερο Panda (Pandina πλέον) και αυτό φαίνεται από την πρώτη ματιά. Εκτός από πολύ διαφορετικό σε σχεδιασμό είναι σημαντικά μεγαλύτερο, αλλά πιο μικρό από άλλα B-SUV. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 3.999 χλστ. (3.686 το Pandina), πλάτος 1.763 χλστ., ύψος 1.585 χλστ. και μεταξόνιο 2.540 χλστ. To «μεγάλο» Panda υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από το πρώτης γενιάς Panda που παρουσιάστηκε το 1980, όπως είναι η τετραγωνισμένη του αισθητική. Ξεχωρίζουν ακόμα η μάσκα και τα φανάρια με το pixel μοτίβο, τα ανάγλυφα γράμματα PANDA στις πόρτες, το κρυφό γραφικό με το σήμα της FIAT στις πίσω κολόνες, το ανάγλυφο FIAT στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ και τα τρισδιάστατα πίσω κάθετα πίσω φανάρια. Παράλληλα το «περιπετειώδες» στιλ του ενισχύουν οι ασημί ποδιές, αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 183 χλστ. και τα μαύρα πλαστικά προστατευτικά τμήματα.

Πολύ ευχάριστο και το εσωτερικό του

Όπως εξωτερικά, έτσι και το εσωτερικό του νέου Grande Panda δημιουργεί ευχάριστα συναισθήματα με το διάκοσμο και τα μοναδικά του στιλιστικά γνωρίσματα. Καταρχήν το μπλε «Blu Tasmania» στο ταμπλό, στις πόρτες και στις επενδύσεις των καθισμάτων είναι σίγουρα πολύ καλύτερο από το μουντό μαύρο. Τα κυκλικά σχήματα που παραπέμπουν στην οβάλ θρυλική πίστα Lingotto (στην οροφή του ομώνυμου παλιού εργοστασίου της Fiat) κυριαρχούν στο άνω τμήμα του ταμπλό και στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Μοναδική λεπτομέρεια και το παλιό «αυτοκινητάκι» Panda που έχει ενσωματωθεί στο διάφανο κίτρινο πάνελ της κονσόλας. Από πλευράς ποιότητας, τα σκληρά και συμπαγή πλαστικά εμφανίζουν γεροδεμένη συναρμογή. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι, ενώ τέσσερα άτομα με ύψος γύρω στα 1,75 μέτρα θα μετακινηθούν χωρίς πρόβλημα στα αναπαυτικά καθίσματα. Αρκούντως ικανοποιητικό είναι και το βαθύ πορτ μπαγκάζ των 350 λίτρων.

Άνετο και με μπρίο στο δρόμο

Το νέο Fiat Grande Panda 1.2 Hybrid 110 hp eDCT6 είναι ένα ιδανικό αυτοκίνητο για την πόλη και εκπλήσσει ευχάριστα εκτός αυτής σε πιο «ζωηρούς» ρυθμούς. Οι αναρτήσεις του περνούν πάνω από τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ταλαιπωρούνται οι επιβάτες, ενώ στρίβει με σιγουριά και υπό πίεση. Εμφανίζεται ελεγχόμενο, με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και πολύ προοδευτικό στις αντιδράσεις του, ακόμα και όταν νιώσει ο οδηγός ότι ο ένας πίσω τροχός έχει σηκωθεί στον αέρα. Οι μαζεμένες του διαστάσεις, η πιο ψηλή θέση οδήγησης από ένα χάτσμπακ και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες διευκολύνουν την οδήγηση, όπως επίσης και η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου eDCT 6 σχέσεων. Δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών δεν υφίσταται, ούτε και επιλογή προγραμμάτων οδήγησης, ωστόσο δεν θα λείψουν στις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας. Το 48V Hybrid μηχανικό σύνολο των 110 συνδυαστικών ίππων (100 hp/205 Nm ο βενζινοκινητήρας, 28 hp/55 Nm το ηλεκτρομοτέρ) παρουσιάζεται ραφιναρισμένο σε λειτουργία, τραβάει από χαμηλά και επιταχύνει σβέλτα το Grande Panda των 1.240 κιλών (0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ.). Η κατανάλωση σε μεικτές πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 6,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 116 γρ./χλμ. έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο και τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά.

Get it on Google Play Download on the App Store