Δημοφιλές ιαπωνικό diesel SUV από 12.000 ευρώ

  • Nissan-Qashqai-2018-luggage
  • Nissan-Qashqai-2019
  • Nissan-Qashqai-2018-(2)
  • Nissan-Qashqai-2018-(3)
  • Nissan-Qashqai-2018-(1)
  • Nissan-Qashqai-1,5D-2017 (13)
  • Nissan-Qashqai-1,5D-2017 (11)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/Nissan-Qashqai-2018-luggage.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/12/Nissan-Qashqai-2019.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/01/Nissan-Qashqai-2018-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/Nissan-Qashqai-2018-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/Nissan-Qashqai-2018-1-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/Nissan-Qashqai-15D-2017-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/02/Nissan-Qashqai-15D-2017-11.jpg

Αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου κυκλοφορούν αρκετά στους ελληνικούς δρόμους, ωστόσο στα καινούργια έχουν αναμενόμενα μειωθεί οι πωλήσεις αφού ειδικά στις πιο μικρές κατηγορίες εξαφανίστηκαν από τις γκάμες των εταιριών. Στα SUV διατίθενται μοντέλα από τα μικρομεσαία και άνω, όμως οι τιμές τους δεν είναι προσιτές για το ευρύ αγοραστικό κοινό. Συνεπώς όποιος θέλει οικονομικό diesel C-SUV θα πρέπει να αρχίσει να ψάχνει στα μεταχειρισμένα.

Μια πολύ δημοφιλής πρόταση που υπάρχει σε αφθονία και πούλησε πολύ ως καινούργιο, είναι το δεύτερης γενιάς Nissan Qashqai. Το μόνο σίγουρο είναι ότι με τόση προσφορά σε οχήματα ο ενδιαφερόμενος πελάτης θα βρει εκείνο που καλύπτει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις όποιες απαιτήσεις του. Μοντέλα του 2014 ξεκινούν από σχεδόν 12.000 ευρώ, ενώ ένας μέσος όρος των Qashqai 1.5 dCi που έχουν ταξινομηθεί μεταξύ 2014-2018 είναι οι 15.000 ευρώ. Φυσικά υπάρχουν φθηνότερα ή ακριβότερα, ανάλογα πάντα με το έτος πρώτης κυκλοφορίας, τα χιλιόμετρα, την έκδοση εξοπλισμού, την κατάσταση κ.λπ. Με το πιο δυνατό μοτέρ 1.6 dCi οι τιμές είναι πιο ψηλές κατά περίπου 1.000 ευρώ, ενώ διατίθενται και τετρακίνητα για τους πιο «απαιτητικούς». Σε κάθε περίπτωση, όσο καλό κι αν φαίνεται με την πρώτη ματιά, πάντα απαιτείται εξονυχιστικός έλεγχος (αφορά οποιοδήποτε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο) γιατί ως γνωστόν «ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός».

Το Qashqai 1.5 dCi 110 HP προσφέρονταν καινούργιο το 2015 από την τιμή των 20.120 ευρώ στη βασική έκδοση, μαζί με απόσυρση και έκπτωση. Το facelift που λανσαρίστηκε 2017 εκκινούσε από τις 21.790 ευρώ, ενώ στην ίδια τιμή ήταν διαθέσιμο το 2019 με τον πιο αποδοτικό 1.500άρη ντίζελ των 116 ίππων. Το δεύτερης γενιάς Qashqai έκανε πρεμιέρα τον Νοέμβριο του 2013 και τον τον Οκτώβριο του 2016 δέχτηκε ένα εκτεταμένο φρεσκάρισμα σε πολλά σημεία. Ανασχεδιάστηκε πλήρως στο εμπρός τμήμα του, αποκτώντας πιο κομψή και δυναμική εμφάνιση. Αρκετές αλλαγές υπέστη και το εσωτερικό του, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε ποιότητα κατασκευής. Σε επίπεδο χώρων, το προγενέστερο Qashqai εξασφαλίζει καλές ανέσεις σε τέσσερα άτομα μαζί με τις αποσκευές τους, στο πορτ μπαγκάζ των 430 λίτρων. Το εσωτερικό του διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα των υλικών με τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό και τις πόρτες, όμως σε συναρμογή παρατηρούνται μικροατέλειες.

Αναβαθμίσεις είχαν γίνει και σε πολλά άλλα επιμέρους μη ορατά τμήματα, για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα είχε αυξηθεί η ακαμψία της μπροστινής αντιστρεπτικής δοκού και μειώθηκε η διαδρομή των ελατηρίων. Η Nissan είχε τοποθετήσει πιο παχύ άξονα διεύθυνσης για το τιμόνι και ενσωμάτωσε την τεχνολογία Active Return Control για καλύτερη επαναφορά του τιμονιού. Όλες αυτές οι προσθήκες έκαναν το πολύ δημοφιλές μικρομεσαίο SUV πιο ευχάριστο στην οδήγηση και μείωσαν τις ταλαντώσεις και τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Παράλληλα βελτιώθηκε η άνεση από τις αναρτήσεις και μειώθηκε ο θόρυβος που έφτανε στην καμπίνα των επιβατών.

Σε επίπεδο κινητήρων, ο πολύ δημοφιλής και τοποθετημένος σε πολλά μοντέλα των Nissan, Renault, Dacia και Mercedes-Benz, ο αξιόπιστος 1.5 dCi, ήταν αρχικά διαθέσιμος στο Qashqai με 110 άλογα και 260 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει γεμάτο τράβηγμα από τις 1.500 σ.α.λ. και άνω, μαζί με ραφιναρισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο. Επιταχύνει το  Qashqai από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,6 δλ. εξασφαλίζει σβέλτες ενδιάμεσες επιταχύνσεις και καταναλώνει σε μεικτές πραγματικές συνθήκες 6,0 λτ./100 χλμ. Στις αρχές του 2019 ο 1.5 dCi βελτιώθηκε και απέκτησε λίγο μεγαλύτερη ισχύ 116 ίππων, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε στα 5,7 λτ./100 χλμ. Μειονέκτημά του αποτελεί το γεγονός ότι παρουσιάζει μέτριο τράβηγμα στις πολύ χαμηλές στροφές. Σίγουρα πιο ιδανικός για το Qashqai είναι ο 1.600άρης dCi με την απόδοση των 130 ίππων και 320 Nm ροπής. Από τη μία πλευρά παρέχει πιο γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.), ενώ από την άλλη η κατανάλωση παραμένει στα ίδια επίπεδα με τον 1.5 dCi.

Get it on Google Play Download on the App Store