Το επί σειρά ετών 1ο αυτοκίνητο σε πωλήσεις λιανικής στην Ευρώπη, αλλά και επί του συνόλου της αγοράς, αποτελεί τον ορισμό του value for money, γιατί προσφέρει απλά ό,τι χρειάζεται κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο στην καλύτερη τιμή. Τώρα, η απόκτησή του μπορεί να γίνει ακόμα πιο εύκολη και μέσω χρηματοδότησης.
Πιο συγκεκριμένα το Dacia Sandero 1.0 TCe 90 expression εκκινεί από μόνο 15.990 ευρώ, τιμή που είναι η χαμηλότερη από όλα τα supermini, συν του ότι πρόκειται από τα πιο μεγάλα και ευρύχωρα. Εναλλακτικά μπορεί να αποκτηθεί με μόλις 99 ευρώ το μήνα με ευέλικτη χρηματοδότηση από τη από τη Santander Consumer Finance. Η δόση αυτή αφορά ποσό δανείου 8.289 ευρώ με ονομαστικό επιτόκιο 7,5%, διάρκεια 48 μήνες και τελευταία δόση 5.756 ευρώ. Η δόση δύναται να μεταβάλλεται ανάλογα με την προκαταβολή, τη διάρκεια και το επιτόκιο, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.

Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόνομο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών και σύνδεση με smartphone, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, αισθητήρες φωτός και βροχής, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, cruise control, δερμάτινη επένδυση τιμονιού και λεβιέ ταχυτήτων και μηχανικός κλιματισμός. Εγγύηση: 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. (όποιο συμβεί πρώτο).
Ανώτεροι χώροι στα supermini
Το πολύ δημοφιλές στην Ευρώπη Dacia Sandero τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρών χάτσμπακ από πλευράς διαστάσεων, διαθέτοντας μήκος 4.088 χλστ., πλάτος 1.848 χλστ., ύψος 1.499 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ. Κοινώς, παίρνει κανείς ένα από τα μεγαλύτερα supermini, αλλά σε τιμή χαμηλότερη από mini. Παράλληλα πρόκειται για ένα πολύ ευρύχωρο αυτοκίνητο που συγκρίνεται με μικρομεσαία 5θυρα. Στο πίσω κάθισμα φιλοξενούνται χωρίς παραχωρήσεις ψηλά άτομα, χάρη στον αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 410 λίτρων (ίδιο και στην έκδοση ECO-G 100 LPG), ενώ πολύ εξυπηρετικό είναι το ευρύ άνοιγμα και το τετραγωνισμένο του σχήμα. Εφόσον αναδιπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος φτάνει τα 1.455 λίτρα έως την οροφή. Η απλότητα του σχεδιασμού λειτουργεί υπέρ της εργονομίας, αφού τα χειριστήρια είναι λίγα και η 8άρα κεντρική οθόνη περιλαμβάνει τα πολύ απαραίτητα.

Αμιγώς βενζίνης η διπλού καυσίμου με LPG
Το Sandero που προσφέρεται στην τιμή των 15.990 ευρώ τροφοδοτείται με τον 1.000άρη turbo κινητήρα μέγιστης ισχύος 90 ίππων και με ροπή 160 Nm στις 2.100-3.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ το μοτέρ είναι επαρκέστατο για το ελαφρύ αμάξωμα των 1.048 κιλών, επιταχύνοντάς το από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12,2 δευτερόλεπτα και με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 174 χλμ./ώρα. Το μηχανικό αυτό σύνολο εκπέμπει 118 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας) και καταναλώνει σε μεικτή χρήση 6,3 λτ./100 χλμ. Εξαιρετικά συμφέρον είναι το διπλού καυσίμου Sandero ECO-G 100 με το εργοστασιακό κιτ LPG, καθώς η τιμή του αυξάνεται κατά μόλις 600 ευρώ (από 16.590 ευρώ). Με την επιλογή του LPG αυξάνεται η απόδοση του στους 100 ίππους και τα 170 Nm, ενώ με κατανάλωση υγραερίου 8,2 λτ./100 χλμ. και μέση τιμή LPG 0,9 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν 7 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός επιλέγει το καύσιμο μέσω του διακόπτη στο ταμπλό, ενεργοποιώντας το LPG (40 λτ. ρεζερβουάρ) ή τη βενζίνη (50 λτ.).















































