10 χρόνια εγγυημένα με το πιο φθηνό ιαπωνικό SUV

  • Suzuki-Vitara-Hybrid
  • Suzuki Vitara FL (4)
  • Suzuki Vitara FL (5)
  • Suzuki Vitara FL (15)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(18)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(20)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(22a)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(24)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(12)
  • Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-(17)
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Suzuki-Vitara-Hybrid-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Suzuki-Vitara-FL-4.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Suzuki-Vitara-FL-5.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/Suzuki-Vitara-FL-15.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-18.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-20.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-22a.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-24.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-12.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/08/Suzuki-Vitara-1.4-FL-2024-17.jpg

Με μερίδιο ταξινομήσεων που έχει φτάσει το εντυπωσιακό 35% το πρώτο 7μηνο του 2025 στην Ελλάδα, τα μικρά SUV είναι οι απόλυτοι κυρίαρχοι της εγχώριας αγοράς των καινούργιων αυτοκινήτων. Οι επιλογές που έχει να κάνει ο υποψήφιος πελάτης είναι πολλές και είναι βέβαιο ότι θα βρει το μοντέλο που καλύπτει καλύτερα τις όποιες απαιτήσεις του. Τα ιαπωνικά SUV και παλαιότερα τα πιο off road έχουν ισχυρή παράδοση στην κατηγορία, μεταξύ των οποίων ένα δημοφιλές μοντέλο διαχρονικά είναι το Suzuki Vitara.

To υπάρχον Vitara μετρά πλέον 11 χρόνια από τον Σεπτέμβριο του 2014 που έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ωστόσο παραμένει ψηλά σε πωλήσεις και επίκαιρο μέσω των αναβαθμίσεων που έχει δεχτεί κατά καιρούς. Η πιο πρόσφατη αφορά τη διάθεση αποκλειστικά του κινητήρα 1.4 Boosterjet 110 hp 48V Hybrid με 2WD, 4WD, χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Οι τιμές του ξεκινούν από τις 20.580 ευρώ, όπως επίσης και του προ αλλαγών μοντέλου με τον πιο δυνατό 1.4 Boosterjet 129 hp 48V Hybrid. Οπότε, είτε θα επιλέξει κανείς το πιο ισχυρό που βρίσκεται σε απόθεμα, είτε το εκσυγχρονισμένο για το οποίο γίνονται παραγγελίες αλλά ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση η τιμή των 20.580 ευρώ είναι η χαμηλότερη που μπορεί να βρει κανείς σε μικρό SUV ιαπωνικής μάρκας.

Το ποσό αυτό αφορά την εισαγωγική έκδοση εξοπλισμού GL με όλα σχεδόν τα σύγχρονα «καλούδια». Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, κάμερα παρακολούθησης οδηγού, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με πλοήγηση, υπηρεσία συνδεσιμότητας & απομακρυσμένων λειτουργιών Suzuki Connect, σύστημα εισόδου και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, μηχανικό κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 κ.λπ. Επίσης, κάθε καινούργιο Vitara συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών/100.000 χιλιομέτρων (όποιο συμβεί πρώτο), όμως η κάλυψη μπορεί να φτάσει έως τα 10 χρόνια.

Την κίνηση του Vitara των 20.580 ευρώ αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος turbo των 1.373 κ.εκ. με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V Hybrid. Ο πιο «παλιός» αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ., ενώ συνεργάζεται με την ηλεκτρογεννήτρια των 14 ίππων και 55 Nm. Παρουσιάζει εξαιρετική ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, ανεβάζει εύκολα ρυθμό και γενικότερα ταιριάζει ιδανικά στο Vitara. Εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 7 λτ./100 χλμ. (5,3 λτ./100 χλμ. εργοστασιακή) και εκπέμπει 119 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το πιο νέο μοτέρ φτάνει τη μέγιστη ισχύ των 110 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και 235 Nm στις 2.000-2.500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με το ηλεκτρομοτέρ των 17 ίππων και 50 Nm. Η Suzuki ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,4 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ.

Στο δρόμο το Vitara αποπνέει στιβαρότητα, οι αναρτήσεις του εξασφαλίζουν πολύ καλή σταθερότητα και ικανοποιούν αρκετά από πλευράς άνεσης, ενώ τα 175 χλστ. απόστασης από το έδαφος δίνουν τον απαιτούμενο «αέρα» για πάτημα σε χωματόδρομους. Παράλληλα οι επιβάτες του κάθονται σχετικά ψηλά και μαζί με τις πολλές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες νιώθουν ευχάριστα στο εσωτερικό του. Αυτό αναβαθμίζει σημαντικά σε ποιότητα το μαλακό υλικό στο ταμπλό, ωστόσο τα σκληρά πάνελ των θυρών θα μπορούσαν να ήταν καλύτερα σε όψη και υφή. Το Vitara είναι από τα πιο κόμπακτ σε διαστάσεις B-SUV (μήκος 4.185 χλστ.), παρόλα αυτά οι χώροι του χωρίς να εντυπωσιάζουν καλύπτουν χωρίς πρόβλημα τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας με τις αποσκευές τους (362 λτ. πορτ μπαγκάζ).

Get it on Google Play Download on the App Store