Hyundai i20 diesel για κατανάλωση με το σταγονόμετρο

  • Hyundai-i20-2015-(1)
  • Hyundai-i20-2015-(2)
  • Hyundai-i20-2015-(2)
  • Hyundai-i20-2015-(5)
  • Hyundai-i20-2015-(4)
  • Hyundai-i20-2015-(6)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/Hyundai-i20-2015-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/06/Hyundai-i20-2015-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/Hyundai-i20-2015-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/Hyundai-i20-2015-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/Hyundai-i20-2015-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2022/11/Hyundai-i20-2015-6.jpg

Τα μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες πετρελαίου γνώρισαν μεγάλες δόξες στην Ελλάδα μετά την άρση απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το 2011, λόγω της μεγάλης οικονομίας που προσφέρει το πετρέλαιο. Ωστόσο, η ανάπτυξη των υβριδικών κινητήρων και των αμιγώς ηλεκτρικών έβγαλε στο περιθώριο τους ντίζελ ειδικά από τις πιο μικρές κατηγορίες. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το μόνο μικρό χάτσμπακ diesel που πωλείται τώρα είναι το Renault Clio 1.5 dCi 100.

Συνεπώς, όποιος θέλει ντίζελ μικρό σε χαμηλή τιμή, θα πρέπει αρχίσει να ψάχνει τα μεταχειρισμένα. Μία αξιόλογη και οικονομική πρόταση αποτελεί το δεύτερης γενιάς Hyundai i20 1.1 CRDi 75 hp που λανσαρίστηκε το 2015. Οι τιμές του κατά μέσο όρο κυμαίνονται στις 10.000 ευρώ, ενώ στο βασικό του εξοπλισμό υπάρχουν τα απαραίτητα, όπως είναι ESP, 6 αερόσακοι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD. Το δεύτερης γενιάς Hyundai i20 ήταν σημαντικά αναβαθμισμένο από το προγενέστερο, καθώς διέθετε πολλές αλλαγές και βελτιώσεις σε κάθε επίπεδο, όπως στο αμάξωμα, στο εσωτερικό του, στο πλαίσιο (αυξημένη κατά 81% στρεπτική ακαμψία), στις αναρτήσεις και στα επιμέρους μηχανικά μέρη. Οι διαστάσεις του με μήκος 4.035 χλστ., πλάτος 1.734 χλστ., ύψος 1.474 χλστ. και μεταξόνιο 2.570 χλστ. είναι ελάχιστα μικρότερες από του υπάρχοντος, τρίτης γενιάς i20.

Σημαντικά αναβαθμισμένο ήταν και το εσωτερικό του με τον πιο μοντέρνο σχεδιασμό, την προσεγμένη εργονομία και καλύτερη θέση οδήγησης. Η κατασκευή του είναι στιβαρή, ενώ τότε ήταν η πρώτη φορά σε μικρό Hyundai που είχε γίνει χρήση λεπτού μαλακού υλικού στο ταμπλό. Μεταξύ των σημαντικών πλεονεκτημάτων του προγενέστερου i20 παραμένουν και με τα τωρινά δεδομένα οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και το ικανοποιητικό σε χωρητικότητα πορτ μπαγκάζ των 326 λίτρων.

Αισθητή ήταν η βελτίωση των οδηγικών του χαρακτηριστικών. Η ορθά σεταρισμένη του ανάρτηση δεν επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων στις στροφές και οι τροχοί του δύσκολα θα εμφανίσουν τάση απώλειας πρόσφυσης. Παράλληλα το i20 εμφανίζει χαμηλό θόρυβο κύλισης και η άνεση από την ανάρτηση ικανοποιεί. Στα θετικά και τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, όμως το τιμόνι του βαραίνει απότομα και με τεχνητό τρόπο όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης. Όσον αφορά τον τρικύλινδρο diesel των 1.1 λτ. αποδίδει 75 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 180 Nm ροπής μεταξύ 1.750 και 2.500 σ.α.λ. Η λειτουργία του εμφανίζει ελάχιστους κραδασμούς κυρίως στο ρελαντί και στις χαμηλές στροφές, όμως από εκεί και πάνω δεν ενοχλεί. Θετική είναι η ελαστικότητα και το τράβηγμα έως τις μεσαίες στροφές, αφού πιο ψηλά πέφτει η απόδοσή του και δεν υπάρχει κανένας λόγος πίεσης. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα είναι αργή με τα 16 δλ., παρόλα πολύ καλή είναι η συνεργασία του κινητήρα με το σωστής κλιμάκωσης και εύχρηστο 6τάχυτο κιβώτιο (120 χλμ./ώρα με 2.500 σ.α.λ.). Στα ατού η χαμηλή κατανάλωση που βρίσκεται σε πραγματικές συνθήκες στα 5,8 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 97 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 87 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store