Ουρανοκατέβατο νέο crossover με 16.890 ευρώ

  • dacia_sandero_stepway_182
  • dacia_sandero_stepway_375
  • dacia_sandero_stepway_9563
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (20)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (18)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (26)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (23)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (21)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (10)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (4)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (13)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (16)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (5)
  • Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe 100 LPG (12)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/dacia_sandero_stepway_182.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/dacia_sandero_stepway_375.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/dacia_sandero_stepway_9563.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2023/07/Dacia-Sandero-Stepway-1.0-TCe-100-LPG-12.jpg

Στα τόσα και τόσα SUV που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά, η εύρεση ενός που να τα κάνει όλα και να συμφέρει ισοδυναμεί με κυνήγι θησαυρού. Όχι γιατί δεν υπάρχει προσφορά, ίσα ίσα που μιλάμε για υπερ-προσφορά μοντέλων. Το θέμα είναι να βρεις ένα, που να συνδυάζει πολλαπλές αρετές σε προσιτή τιμή. Αν διαθέτει και ευέλικτες διαστάσεις, τοποθετούμενο στο άνω άκρο των σουπερμίνι για παράδειγμα, «κουφέτο».

Απάντηση στις προσευχές των αγοραστών αποτελεί το Dacia Sandero Stepway, που από τη μία υπερβαίνει για λίγο τα 4 μέτρα, από την άλλη προσφέρει crossover χαρακτηριστικά και από την τρίτη, ζητάει όλα κι όλα 16.890 ευρώ παρέχοντας συν τοις άλλοις και LPG! Για λιγότερες από 17.000 ευρώ, το Sandero Stepway ECO-G 100 Essential εξασφαλίζει κόστος καυσίμου μόλις 7,8 ευρώ/100 χλμ. (με μέση κατανάλωση δοκιμής 8,5 λίτρα/100 χλμ. στο LPG και μέση πανελλαδική τιμή 0,922 ευρώ/λίτρο) και δίνει στάνταρ: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σήμανσης, εμπρός προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, απλό κλιματισμό και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Στην επόμενη έκδοση Expression είναι ακριβότερο κατά 1.000 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, προβολείς ομίχλης, ρυθμιζόμενο τιμόνι και τηλεσκοπικά, κάθισμα οδηγού με υποβραχιόνιο και 4 ηχεία (αντί 2).

Το Sandero Stepway διακρίνεται σχεδιαστικά για την εκτός δρόμου περιβολή και τη μοντέρνα εμφάνιση, ενώ με μήκος 4.099 χλστ., πλάτος 1.847 χλστ., ύψος 1.535 χλστ. και μεταξόνιο 2.604 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο των compact αυτοκινήτων σε διαστάσεις. Σε κορυφαία επίπεδα για την κατηγορία τοποθετούνται και οι πολύ άνετοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (410 λίτρα). Τις ανέσεις των επιβατών ενισχύουν και η απορροφητική του ανάρτηση, μιας και είναι οι πλέον κατάλληλες για να περνούν τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ταλαιπωρούνται οι φιλοξενούμενοί του. Παράλληλα, η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος των 201 χιλιοστών, είναι μεγαλύτερη από πολλών μικρών και μικρομεσαίων SUV με περισσότερο συνολικό ύψος.

Το ECO-G μηχανικό σύνολο είναι το γνωστό και μη εξαιρετέο 1.000άρι τρικύλινδρο τούρμπο, το οποίο με την επιλογή του LPG (μέσω του διακόπτη στο ταμπλό) αποδίδει 100 ίππους και 170 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Με το σωστής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων το μοτέρ εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα, τράβηγμα και σβέλτες επιταχύνσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. Με τη βενζίνη η απόδοση πέφτει στα 91 άλογα και τα 160 Nm ροπής, μαζί με την κατανάλωση στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. (αλλά με μέση τιμή αμόλυβδης 1,746 ευρώ/λίτρο, πάμε στα 11,7 ευρώ/100 χλμ.), ωστόσο οι διαφορές σε επιδόσεις και λειτουργία είναι ανεπαίσθητες. Στην οικονομία που απολαμβάνει ο οδηγός συνεισφέρουν και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.(113 γρ.CO2/χλμ.), την ώρα που η συνδυαστική αυτονομία των δυο ρεζερβουάρ (40 λίτρα το LPG, 50 λίτρα η βενζίνη) δύναται να φτάσει κοντά στα 1.000 χλμ. (σε πραγματικές συνθήκες, πάνω από 1.300 χλμ. με τα νούμερα κατανάλωσης της Dacia)!

Get it on Google Play Download on the App Store