Ρετρό Citroen Ami ταξιδεύει στη δεκαετία του ’40

Ο πολυαγαπημένος Γάλλος της πόλης αποκτά μια νέα, ξεχωριστή και απολύτως ρετρό έκδοση, με ατελείωτη έμπνευση από την πλούσια ιστορία της Citroen. Το Ami επιστρέφει στη δεκαετία του 50, εμπνέεται από το H-Type και αποκτά ακόμα πιο ιδιαίτερη ταυτότητα.

Το vintage Ami έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική φίρμα Caselani, που ειδικεύεται σε restomodding του είδους. Στο μπροστινό μέρος ολόκληρο το ρύγχος έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, που μιμείται εκείνη του προ 80ετίας επαγγελματικού Citroen (το 1947 λανσαρίστηκε το H-Type, ή HY, σε αμέτρητες παραλλαγές μέχρι το 1981). Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης δώσει τη θέση τους σε καινούργιους, που κατασκευάζονται από fiberglass, ενώ νέα είναι και η προεξέχουσα ορθογώνια μάσκα με το τεράστιο λοχιόσημο να δεσπόζει.  Όπως στο H-Type, υπάρχουν στρογγυλοί προβολείς που προεξέχουν από το αμάξωμα, ενώ στο προφίλ όλα τα βλέμματα πέφτουν στις οριζόντιες γραμμές, οι οποίες αποτίνουν φόρο τιμής στο έξτρα έλασμα που τοποθετούσαν οι μηχανικοί της Citroen σε συγκεκριμένα σημεία, προκειμένου να αυξήσουν την ακαμψία του σασί και να διασφαλίσουν την αντοχή του χώρου φόρτωσης .

Στο τεχνικό σκέλος τα πράγματα μένουν απαράλλαχτα. Το μικροσκοπικό EV έχει μήκος 2,53 μέτρων και εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 8 ίππων, που αντλεί ενέργεια από μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWh. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 45 χλμ./ώρα, την ώρα που η μέγιστη αυτονομία σε αστικό κύκλο φτάνει τα 75 χλμ. Όσον αφορά την τιμή τώρα, το κιτ μετατροπής κοστίζει 4.400 ευρώ αν το παραγγείλετε σε κομμάτια, προκειμένου να μετατρέψετε το Ami σε Type Η (ή Type Ami) μόνοι σας, ή 6.040 ευρώ για να το ετοιμάσουν οι Ιταλοί. Στη δεύτερη περίπτωση, φυσικά, δεν υπολογίζεται το κόστος αγοράς του αυτοκινήτου-βάση, οπότε συνολικά μιλάμε για περίπου 13.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store