Η Peugeot προσφέρει τα δημοφιλή μοντέλα της 208 και 2008 σε νέα έκδοση με πιο προσιτές τιμές, κάνοντάς τα έτσι ακόμα πιο ελκυστικά ως αγορά. Πρόκειται για τα 208 Style και 2008 Style με τον κινητήρα 1.2 PureTech 100, στις τιμές των 20.800 ευρώ και 22.500 ευρώ αντίστοιχα.
Στον εξοπλισμό τους δεν υπάρχουν ελλείψεις, μιας και περιλαμβάνουν όλο το σύγχρονο πακέτο ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας. Πιο αναλυτικά διαθέτουν 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης οδικών πινακίδων, infotainment με οθόνη 10 ιντσών και ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), προβολείς LED με αυτόματη λειτουργία, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω και κλιματισμό. Το 2008 εφοδιάζεται επιπλέον με αυτόματο κλιματισμό και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.
Κοινό τους γνώρισμα αποτελεί ο αποδοτικός 1.2 λτ. 3κύλινδρος turbo κινητήρας, ισχύος 100 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής από στις 1.750 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, γεμάτο τράβηγμα και είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, εξασφαλίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις. Το 208 φτάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 194 χλμ./ώρα. Για το 2008 τα νούμερα είναι 10,8 δλ. και 183 χλμ./ώρα. Η Peugeot ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,2/5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 116/126 γρ./χλμ. για το 208 και 2008 αντίστοιχα. Αμφότερα διατίθενται και με υβριδικά μηχανικά σύνολα, όπως είναι το 1.2 Hybrid 100 e-DCS6 για το 208 και το πιο δυνατό 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 για το 2008.
Όποιο από τα δύο Peugeot και να διαλέξει κανείς για να καλύψει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες του, θα μείνει ιδιαίτερα ευχαριστημένος και με την υποδειγματική οδική τους συμπεριφορά. Αμφότερα είναι ευχάριστα στην οδήγηση και οι αναρτήσεις τους απορροφούν με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων. Σε συνδυασμό με το πολύ καλής ακαμψίας πλαίσιο και το ακριβές σε αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι με τη μικρή διάμετρο, τα γαλλικά αυτοκίνητα χαίρεται ο οδηγός να τα στρίβει. Ακόμα και το 2008 που είναι πιο ψηλό και με περισσότερο συνολικά όγκο δεν χάνει καθόλου σε αίσθηση και κράτημα.
Στο εσωτερικό τους το ταμπλό και τα διάφορα επιμέρους τμήματα είναι κοινά, ενώ τοποθετούνται στην κορυφή των κατηγοριών τους (supermini και B-SUV) σε ποιότητα κατασκευής. Σε αυτό συμβάλλουν τα μαλακά τμήματα στο ταμπλό, οι τύπου carbon επιφάνειες, τα νίκελ διακοσμητικά και η γεροδεμένη συναρμογή. Εύλογα λόγω των μεγαλύτερων διαστάσεων, το 2008 θα εξυπηρετήσει καλύτερα όσους θέλουν περισσότερους χώρους, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές (352 λτ. το 208 και 434 λτ. το 2008). Εξάλλου το 2008 θα το επιλέξει και το κοινό που θέλει ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο ειδικά στην συγκεκριμένη έκδοση 1.2 PureTech 100 Style των 22.500 ευρώ συμφέρει πάρα πολύ. Εξίσου συμφέρον είναι και το 208 1.2 PureTech 100 Style των 20.800 γιατί έχει πολλά χαρίσματα.