Παρά το γεγονός ότι είναι το βασικό μοντέλο της ηλεκτρικής γκάμας Volvo, το EX30 είναι ένα SUV με σπορ εμφάνιση και 272 ίππους από την πρώτη κιόλας έκδοση, που το εκτοξεύουν στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 5,3 δλ. Όσο για την κορυφαία Twin Motor Ultra Performance; Μια ανάσα από τα 430 άλογα (428) και τα 550 Nm (543), με το 0-100 χλμ./ώρα στα 3,6 δλ. Λογικό κι επόμενο να το βλέπουν σαν «ξερολούκουμο» οι βελτιωτές, παρουσιάζοντας κιτ αισθητικής αναβάθμισης.
Η γερμανική Heico Sportiv αποτελεί το πιο πρόσφατο μέλος στο fun club του EX30, ντύνοντάς το με ένα πολύ ταιριαστό body kit, πανέμορφες ζάντες 20 ή 21 ιντσών και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος. Προφυλακτήρες, πλαϊνά, φτερά και οροφή αποκτούν αεροδυναμικές προεκτάσεις, ενώ ένα σετ ελατηρίων χαμηλώματος φέρνει το αμάξωμα 30 χλστ. πιο κοντά στην άσφαλτο. Το look ολοκληρώνεται με μια τετράδα αποστάτες, που κάνουν τους θόλους να σφύζουν από την παρουσία των 21άρηδων τροχών, οι οποίοι με τη σειρά τους προσφέρονται σε δυο διαφορετικά σχέδια (Volution V με πέντε ακτίνες, Volution X με δέκα) και διάφορα φινιρίσματα, περιλαμβανομένων του diamond-cut μαύρου, του ανθρακί ματ, του γυαλιστερού μαύρου και του χρυσαφί.
Σύμφωνα με τη Heico Sportiv το κόστος του bodykit ανέρχεται στις 3.330 ευρώ, ωστόσο οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν κάθε εξάρτημα ξεχωριστά αν το επιθυμούν. Οι ζάντες κυμαίνονται από 600 ως 839 ευρώ η μία (!), τα ελατήρια χαμηλώματος (390 ευρώ) και τους αποστάτες (άλλα 329 ευρώ). Το τελικό αποτέλεσμα πάντως είναι τόσο καλό, ώστε σε ωθεί να πάρεις όλο το πακέτο. Αρκεί να περισσεύουν πάνω από 7.000 ευρώ, προκειμένου να φέρεις το EX30 σου στην οπτική κατάσταση των φωτογραφιών.
Για τους λάτρεις των κινητήρων εσωτερικής καύσης, υπάρχει το XC60 T8 Polestar Engineered. Λίγο πιο ήπιο σε εμφάνιση, αλλά με 500 ίππους και 765 Nm από το plug-in υβριδικό σύνολο του 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο και των 2 ηλεκτροκινητήρων.