Η αγάπη του κόσμου για τα SUV είναι γνωστή και αποδεικνύεται στην πράξη, αφού πάνω από τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται είναι SUV. Παράλληλα και τα pick up έχουν ενδιαφέρον, αλλά πολλοί δεν μπορούν να τα αποκτήσουν γιατί είναι επαγγελματικά οχήματα. Συν του ότι οι επιλογές στα «αγροτικά» έχουν περιοριστεί σε σημαντικό βαθμό. Προς τα μέσα του 2023 οι Κινέζοι είχαν παρουσιάσει μια λύση και για τα δύο, μέσω του πρωτοτύπου Qiyuan CD701. To πρωτότυπο εν τέλει πέρασε στην παραγωγή και πλέον, βρίσκεται στις αντιπροσωπείες! Ονομάζεται E07 και συνιστά το πρώτο SUV που μπορεί να χρησιμοποιείται ως pick up!
Η Changan μέσω του Nevo E07 ενσωματώνει στοιχεία από αγροτικό σε ένα δυναμικού σχεδιασμού crossover. Πιθανώς να σκεφτείτε ότι παραπλήσια φιλοσοφία είχε και το Audi activesphere, όμως το κινέζικο μοντέλο είναι πιο γήινο. Πρόκειται για ένα μεγάλο αυτοκίνητο με μήκος 5.054 χλστ., πλάτος 1.996 χλστ., ύψος 1.640 χλστ. και μεταξόνιο 3.120 χλστ. Βασίζεται στην πλατφόρμα SDA για ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας και παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον. Κυρίαρχα αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν τα παραλληλόγραμμα εμπρός φώτα που ενσωματώνονται με τη μάσκα – οθόνη, το κουπέ προφίλ του με το έντονης κλίσης πίσω παρμπρίζ και το υπερυψωμένο πίσω άκρο.
Το πίσω παρμπρίζ μπορεί να συρθεί προς τα εμπρός στην οροφή, ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει προς τα κάτω, όπως στις καρότσες των pickup. Έτσι εξασφαλίζεται πλήρως ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Σε συνδυασμό με μια ειδικά σχεδιασμένη τέντα και σκηνή, είναι έτοιμο για κάμπινγκ. Βέβαια στην καθημερινότητα, ίσως να μην είναι και τόσο πρακτικό το άνοιγμα της πόρτας του πορτ μπαγκάζ προς τα κάτω, ειδικά αν ο ελεύθερος χώρος προς τα πίσω είναι περιορισμένος.
Το εσωτερικό του E07 είναι όπως θα το περίμενε κανείς από ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κοινώς απλό σχεδιαστικά με μινιμάλ γραμμές, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, head-up display και ελάχιστα έως καθόλου φυσικά χειριστήρια. Οι μελλοντικοί του επιβάτες φαίνεται ότι θα έχουν στη διάθεσή τους άπλετους χώρους για να απολαμβάνουν τα ταξίδια και τις εκδρομές τους.
Στο μηχανικό σκέλος τώρα, έχουμε τρεις διαθέσιμες εκδόσεις. Η βασική τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 338 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, φτάνοντας μέχρι τα 201 χλμ./ώρα τελικής. Η κορυφαία προσθέτει και ένα μοτέρ 252 ίππων μπροστά, δίνοντας συνολικά 590 άλογα στο δεξί πεντάλ. Και σε αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά η τελική, αλλά στα 210 χλμ./ώρα. Παράλληλα υπάρχει και range extended, όπου ένας 1.500άρης βενζινοκινητήρας 141 ίππων λειτουργεί ως γεννήτρια σε μπαταρία 39,05 kWh. Το πισωκίνητο αντλεί ενέργεια από μπαταρία 70 kWh, ενώ το τετρακίνητο από συστοιχία 90 kWh. Η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 551 και 701 χλμ., ωστόσο υπάρχει ο μεγάλος αστερίσκος του κινεζικού κύκλου CLTC. Όσον αφορά την τιμή; Από 199.900 γουάν (25.946 ευρώ).