Η πάρα πολύ δημοφιλής κατηγορία των μικρών SUV απαρτίζεται από πολλά μοντέλα που διεκδικούν όσο μεγαλύτερο μερίδιο από την «πίτα», των ταξινομήσεων. Φέτος και για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, το νέο Peugeot 2008 αποδεικνύει ότι είναι ο «βασιλιάς» στη «ζούγκλα» των B-SUV, κατακτώντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις και δείχνοντας τα δόντια του στον ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, το νέο Peugeot 2008 ακολουθώντας την εξαιρετική επίδοση του Ιανουαρίου, βρέθηκε στην κορυφή των πωλήσεων των B-SUV και τον Φεβρουάριο, με μερίδιο αγοράς 15,4% και 556 ταξινομήσεις (18,55% και 676 ταξινομήσεις τον Ιανουάριο). Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά πως αποτελεί την πρώτη επιλογή για πολλούς αγοραστές, για πολλούς και σημαντικούς λόγους.
Καταρχήν κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με το δυναμισμό που εκπέμπει εξωτερικά, ο οποίος ενισχύθηκε περεταίρω μετά την πρόσφατη ανανέωση. Εξωτερικά, το 2008 υιοθετεί, στην εμπρόσθια πλευρά, την καινούρια φωτιστική υπογραφή της Peugeot με τις τρεις χαρακτηριστικές κάθετες «νυχιές», που είναι ενσωματωμένες στα μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο του νέου προφυλακτήρα. Τα νέα LED πίσω φώτα, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, αποτελούνται από τρεις επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου.
Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, με ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, ενώ προαιρετικά διατίθενται και με επένδυση από Alcantara (έκδοση GT). Δεσπόζουσα θέση στην καμπίνα συνεχίζει να έχει το Peugeot i-Cockpit, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10 ιντσών (και με τον αντίστοιχο αναλογικό στην έκδοση Active). Επιπλέον, η multimedia κεντρική οθόνη των 10 ιντσών αποτελεί στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στις εκδόσεις Allure και GT διαθέτει τεχνολογία HD. Το εξαιρετικά δημοφιλές B-SUV της Peugeot, συνεχίζει ακάθεκτο την επιτυχημένη εμπορική του πορεία, όντας πιο αναβαθμισμένο σε τεχνολογία και εξοπλισμό. Με 4,3 μέτρα μήκος, 1,8 μέτρα πλάτος και ύψος 1,55 μέτρα, το νέο 2008 προσφέρει άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (434 λίτρα στο πορτμπαγκάζ), «απολαμβάνοντας» την αίγλη που έχουν αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Πολύ σημαντικό αβαντάζ του 2008 είναι η ευρεία γκάμα εκδόσεων με κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο και ως hybrid. Στους βενζίνης υπάρχουν οι turbo 1.2 PureTech με 100 hp (από 24.100 ευρώ) και 130 hp, ενώ ντίζελ είναι ο 1.5 Blue HDi 130 hp με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8. Ηλεκτρικό είναι το αναβαθμισμένο e-2008 με τους 156 ίππους και την μπαταρία των 54 kWh (μεικτή αυτονομία 406 χλμ.). Όσον αφορά το υβριδικό θα φέρει νέο σύστημα κίνησης 48V Hybrid, που αποτελείται από ένα νέο βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech 136 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, ο οποίος ενσωματώνεται στο επίσης νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.