Στα τέλη του προηγούμενου έτους έκανε την εμφάνισή του το πρωτότυπο FT-Se , με το οποίο η Toyota προλείανε το έδαφος για το νέο MR2. Ένα concept car ηλεκτρικό, δείχνοντας ότι κατά πάσα πιθανότητα η 4η γενιά του ιαπωνικού sportscar θα πάρει το δρόμο του πλήρους εξηλεκτρισμού. Σύμφωνα με αρκετές πληροφορίες, όμως, αυτή είναι μία από τις επιλογές που εξετάζει το Αΐτσι. Μια άλλη, που απογειώνει το ενδιαφέρον και την προσμονή, αφορά τον κινητήρα του GR Corolla!
Όπως δημοσιεύει το ιαπωνικό Best Car (που, ειρήσθω εν παρόδω, πέφτει πολλές φορές μέσα στις προβλέψεις του), η Toyota εξετάζει το ενδεχόμενο λανσαρίσματος δυο διαφορετικών μοντέλων υπό τη «σημαία» του MR2. Το ένα περιλαμβάνει ένα αμιγώς ηλεκτρικό παράγωγο, δηλαδή την έκδοση παραγωγής του FT-Se. To άλλο και πάρα, μα πάρα, πολύ ελπιδοφόρο, μια βενζινοκίνητη επιστροφή του κεντρομήχανου nippon με τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο των 304 ίππων από το GR Corolla! Κάτι αντίστοιχο έχει ακουστεί παλιότερα και για το επόμενο GR86. To θερμικό μάλιστα προγραμματίζεται να έρθει και νωρίτερα, το 2026 αντί του 2027 που θα κάνει πρεμιέρα το EV – πάντα βάσει των όσων υποστηρίζει το ιαπωνικό δημοσίευμα.
Αν αναρωτιέστε για την ξαφνική αλλαγή ρότας, τη στιγμή που αρχικά όλα έδειχναν πως πάμε για φουλ ηλεκτρικό MR2, υπάρχει εξήγηση. Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας επί του παρόντος πλέει σε μια θάλασσα συνεχών αλλαγών, εξαρτώμενες από τα πάντα: τις ορέξεις των κυβερνήσεων σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, τις τάσεις της αγοράς, τις προτιμήσεις των πελατών, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Αναμενόμενα, λοιπόν, αλλάζουν με την ίδια ταχύτητα οι προοπτικές των κατασκευαστών σχετικά με τα μελλοντικά τους μοντέλα. Τη μια φαίνεται να κάνουν «all in» στα ηλεκτρικά, την επόμενη να τους καλαρέσουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και ούτω καθεξής. Στην περίπτωση του MR2 δε, υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως μπορεί να παρουσιαστεί και ως υβριδικό, προσφέροντας στο καταναλωτικό κοινό και τις τρεις επιλογές (θερμικό, υβριδικό και ηλεκτρικό).