Η Lamborghini Urus είναι ένα από ταχύτερα SUV σε εργοστασιακό επίπεδο, αλλά και ένα από τα προσφιλέστερα στη βελτίωση. «Βούτυρο στο ψωμί» της Novitec, δηλαδή, η οποία αναλαμβάνει τόσο την Urus S όσο και την κορυφαία Performante.
Αμφότερες φοράνε το bodykit Esteso, που τους δίνει φουσκωμένα φτερά και αυξημένο πλάτος 10 χλστ. εμπρός-12 χλστ. πίσω, μαζί με ανθρακονήματα στο splitter, τις ενθέσεις στις εισαγωγές του προφυλακτήρα, τη μάσκα, τον μεγαλύτερο διαχύτη, το καπό και την αεροτομή. Οι Γερμανοί δηλώνουν πως οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικής φύσεως, καθώς το πίσω μέρος παρουσιάζει μεγαλύτερη κάθετη δύναμη. Στο ίδιο μήκος κύματος τα ελατήρια χαμηλώματος των 25 χλστ., που δένουν εξαιρετικά με τις 23άρες ζάντες της Vossen.
Κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό ο 4.0 V8 twinturbo διαθέτει νέο εγκέφαλο και εξάτμιση, παράγοντας πλέον 782 άλογα και 1.032 Nm ροπής που αντιπροσωπεύει σημαντική αύξηση σε σύγκριση με τους 666 ίππους των εργοστασιακών Urus S και Performante. Ακόμα κι έτσι, η Esteso δεν είναι η ισχυρότερη Urus που έχουμε δει από «οπλοστάσιο» Γερμανού tuner, καθώς αυτός ο τίτλος ανήκει στη Scatenato των 810 ίππων από την ABT. Επιστροφή σε εκείνη της Novitec, η οποία ανακοινώνεται στα 3,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (-0,2 δλ. συγκριτικά με την εργοστασιακή) και στα 311 χλμ./ώρα τελικής, που μεταφράζεται σε 5 χλμ./ώρα παραπάνω από τη «μαμά» Performante.