Το νέο Hyundai i20 είναι ένα από τα πιο συμφέροντα supermini, γιατί πωλείται σε χαμηλότερες τιμές από την πλειοψηφία του ανταγωνισμού και είναι ένα αυτοκίνητο που δεν του λείπει τίποτα. Παράλληλα διατίθεται σε πολλές εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρες βενζίνης ατμοσφαιρικούς ή turbo, με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη και με ήπια υβριδική τεχνολογία.
Όσοι θέλουν ετοιμοπαράδοτα Hyundai i20 θα βρουν κάποια κυρίως με τον 1.200άρη κινητήρα των 84 ίππων και στα επίπεδα εξοπλισμού Fresh, Exclusive και Premium. Οι τιμές ξεκινούν από τις 17.390 ευρώ και φτάνουν έως τις 19.460 ευρώ. Επίσης προσφέρονται και 1.000άρια turbo με 100 άλογα, από 20.290 ευρώ στην έκδοση Premium (δείτε εδώ τα αυτοκίνητα).
Από την πρώτη έκδοση Fresh, το i20 εξοπλίζεται με 6 αερόσακους, τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, αυτόματης ρύθμισης υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων και αναγνώρισης οδικών σημάτων ταχύτητας, με ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, air condition, Radio-Mp3, USB κ.λπ. Στο Exclusive προστίθενται ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, κεντρική οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, φώτα ημέρας και θέσεως LED και δερμάτινη επένδυση τιμονιού – επιλογέα ταχυτήτων.
Σχετικά με τους κινητήρες, ο 1.2 MPI των 84 ίππων και 118 Nm ροπής είναι επαρκής για την πόλη, ενώ το κοντής κλιμάκωσης 5τάχυτο κιβώτιο συμβάλλει στο καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και στο να διατηρεί σβέλτους ρυθμούς στον αυτοκινητόδρομο. Επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ., καταναλώνει σε πραγματικές συνθήκες 6,9 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει από 121 γρ./χλμ. CO2. Το πιο δυνατό i20 1.0 T-GDi των 100 ίππων και 172 Nm ροπής εξασφαλίζει ταχύτερες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δλ.) με λογική κατανάλωση της τάξεως των 7,2 λτ./100 χλμ. και χαμηλότερες εκπομπές CO2 (από 118 γρ./χλμ.). Συν του ότι η 6η ταχύτητα κρατά πιο χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε ταχύτητες ταξιδιού.