Τα Tesla ακούγονται συνέχεια για τα προβλήματα που βγάζουν. Δυσλειτουργίες στα μηχανικά μέρη, κομμάτια που φεύγουν από το αμάξωμα και το εσωτερικό, συν ό,τι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Διαβάζοντας για άνθρωπο που παγιδεύτηκε σε αυτοκίνητο της αμερικανικής εταιρίας, αυτομάτως υποθέτεις πως έφταιγε το όχημα. Τα πράγματα στην προκειμένη, ωστόσο, δεν είναι ακριβώς έτσι.
Ο 73χρονος κάτοχος ενός Model Y βγήκε κυριολεκτικά στις ειδήσεις, κατηγορώντας την Tesla για το γεγονός ότι «κλειδώθηκε» στο αυτοκίνητο λόγω άδειας μπαταρίας. Στα Tesla οι πόρτες ανοίγουν ηλεκτρικά, μέσω κουμπιού στο πάνω μέρος της χειρολαβής. Αν τελειώσει η μπαταρία, και η 12βολτη των υποστηρικτικών συστημάτων, καταλαβαίνουμε ότι πάει στράφι το εφέ. Παρόλα αυτά, η Tesla έχει προβλέψει τέτοια σενάρια και τοποθετεί κανονική, μηχανική χειρολαβή στο εσωτερικό των θυρών, μπροστά από τα κουμπιά των ηλεκτρικών παραθύρων (τα οποία επίσης δεν λειτουργούν με άδεια μπαταρία).
H φωτογραφία που βλέπουμε προέρχεται από το εγχειρίδιο χρήσης του Model Y. Πόσοι, όμως, διαβάζουμε τα manual των αυτοκινήτων μας; Κάπως έτσι απαντά και ο άνθρωπος που έμεινε μέσα στο ηλεκτρικό SUV για 20 λεπτά, μέχρι να βρέθηκε κάποιος να του ανοίξει απέξω! Σύμφωνα με τον Αμερικανό, η Tesla δεν αναφέρει σε κανένα ευκρινές σημείο της καμπίνας ή το σύστημα πολυμέσων για τη συγκεκριμένη εναλλακτική, καθιστώντας εφικτή την απόκτηση της εν λόγω γνώσης μόνο σε όσους παίρνουν την πρωτοβουλία να διαβάσουν το manual.
Αλήθεια είναι πως δεν φαίνεται με την πρώτη, ούτε με τη δεύτερη, ματιά η χειρολαβή, ούσα περίτεχνα ενσωματωμένη στην επιφάνεια του πλαστικού. Επίσης αλήθεια είναι πως λίγο να ασχοληθείς με το εσωτερικό του Model Y, δίχως καν να πιάσεις το εγχειρίδιο στα χέρια σου, το πιθανότερο είναι να την εντοπίσεις ακόμα και κατά λάθος. Να αναγνωρίσουμε το ελαφρυντικό του πανικού στον ηλικιωμένο άνδρα, όταν νόμιζε ότι κλειδώθηκε στο αυτοκίνητο του. Αλλά εδώ φαίνεται πως έχουμε μια από τις λίγες περιπτώσεις, που δεν φταίει το Tesla.