Δεν χρειάζεται να πούμε πολλά για την εμβληματική Porsche 911. Οι πωλήσεις, η σπουδαία, εξηντάχρονη ιστορία της, αλλά κυρίως η αγάπη και το ενδιαφέρουν του κοινού για ό,τι έχει να κάνει με το εν λόγω μοντέλο μιλούν από μόνα τους. Αυτή τη φορά, ο Γερμανικός βελτιωτικός οίκος Mansory, που ειδικεύεται στις τροποποιήσεις πολυτελών αυτοκινήτων, προχώρησε ένα βήμα παρακάτω, αναβαθμίζοντας μια άκρως εντυπωσιακή Porsche 911 Turbo S.
Το αυτοκίνητο, με την επωνυμία P9LM 900 EVO είναι βαμμένο στο κλασικό μαύρο χρώμα της Mansory και συνδυάζεται με απαλό τιρκουάζ, χαρίζοντας μια ιδιαίτερη αντίθεση. Απέκτησε ένα ακραίο bodykit φτιαγμένο εξολοκλήρου από σφυρήλατο ανθρακόνημα, το οποίο κάνει την όψη του πιο άγρια και μυώδη. Υπάρχει ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέος μπροστινός διαχύτης που εκτείνεται με αεροδυναμικά πτερύγια στα πλαϊνά μέρη, όπως επίσης νέο είναι και το καπό. Το σημείο που κλέβει την παράσταση όμως είναι το πίσω μέρος. Εντυπωσιακές είναι κι εδώ οι εισαγωγές αέρα, τα πτερύγια και η αεροτομή είναι επιβλητικά, με το τεράστιο φτερό, την τριπλή απόληξη της εξάτμισης και τον επιθετικό διαχύτη. Ο οίκος Mansory δηλώνει περήφανα πως όλες αυτές οι προσθήκες δεν εξυπηρετούν μόνο την τέρψη του ματιού, αλλά βοηθούν το όχημα επί του πρακτέου, στο δρόμο. Σφυρήλατοι είναι και οι τεράστιοι δεκάκτινοι τροχοί 21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω, με ελαστικά διάστασης 255/35 μπροστά και 335/25 πίσω. Στα φρένα δεν έγιναν αλλαγές και διαθέτει τα εργοστασιακά. Κι αν το όλο σύνολο μοιάζει επιβλητικό και δυσπρόσιτο για τους στενούς δρόμους, διαθέσιμη είναι και η επιλογή ενός bodykit που αφαιρεί τις προεκτάσεις των φτερών για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται ευέλικτα ακόμα και στην πόλη.
Όσο για την καμπίνα της βελτιωμένης 911, εκεί οι σχεδιαστές της Mansory έβαλαν όλη τους τη μαεστρία. Εκτεθειμένο ανθρακόνημα, ανοιχτό πράσινο και λευκό δέρμα δημιουργούν καλαίσθητη διχρωμία που σχεδόν αγκαλιάζει όλο το ταμπλό. Ο βελτιωτικός οίκος δημιούργησε ένα νέο τιμόνι με ενσωματωμένα φώτα αλλαγής ταχυτήτων για να φέρει αγωνιστική αύρα στην καμπίνα, στην οποία υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης, μιας και ο κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να βάλει το προσωπικό του στυλ ακόμα και στα πατάκια.
Κάτω από το πίσω καπό βρίσκεται ο επίπεδος 6κύλινδρος κινητήρας 3.8 λτ. που αποδίδει 650 PS και 800 Nm ροπής, όπως σε κάθε 911 Turbo S. Όμως, με την προσαρμογή του λογισμικού ECU, την προσθήκη νέων διπλών turbo μεταβλητής γεωμετρίας VTG, του υδρόψυκτου intercooler και του νέου φίλτρου αέρα, η απόδοση έχει αυξηθεί, αγγίζοντας τα 900 άλογα (εξού και η προσθήκη του αριθμού 900 στο όνομα) με τη ροπή να ξεπερνά τα 1.000 Nm, φτάνοντας τα 1.050 Nm. Σύμφωνα με τη Mansory, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 2,5 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα (2,7 δλ. και 330 χλμ./ώρα η εργοστασιακή). Προφανώς οι διαφορές θα είναι πιο μεγάλες στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
Μόνο 10 τέτοιες Porsche 911 θα κατασκευαστούν, με την τιμή να μην έχει έρθει ακόμα στο φως της δημοσιότητας. Πληροφοριακά, η Porsche 911 S όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, πωλείται στη Γερμανία από 246.848 ευρώ (στην Ελλάδα από 360.130 ευρώ).