Οι διαστάσεις των οθονών στα σημερινά αυτοκίνητα συναγωνίζεται εκείνες των τηλεοράσεων. Η Hyperscreen της Mercedes, για παράδειγμα, φτάνει μέχρι τις 56 ίντσες! Ακόμα και η Ford εστίασε σε αυτόν τον τομέα με το νέο Transit, εξοπλίζοντάς το με μόνιτορ 12 ιντσών. Η Alfa Romeo, αντίθετα, έχει εντελώς διαφορετική άποψη και φιλοσοφία, τις οποίες προτίθεται να διατηρήσει στο μέλλον.
Ο CEO των Ιταλών βγάζει ειδήσεις όποτε μιλάει, και η τελευταία του συνέντευξη στο βρετανικό Autocar δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Ο Jean-Philippe Imparato αναφέρθηκε στην τάση των τεραστίων οθονών, δηλώνοντας πως η εν λόγω μόδα αφήνει αδιάφορο το αγοραστικό κοινό της Alfa: «Σέβομαι την οπτική της Mercedes, εννοείται, αλλά οι πελάτες μου δεν ψάχνουν για ατελείωτες οθόνες ή 200 συστήματα. Ο κλασικός αγοραστής Alfa Romeo δεν θέλει να ξέρει την πρόβλεψη του καιρού για 3 εβδομάδες. Θέλει απλά να οδηγεί». Κάτι που συνάδει με τις διαστάσεις των οθονών στα μοντέλα των Μιλανέζων.
Η Tonale δίνει στο infotainment χώρο 10,25 ιντσών, ενώ οι Giulia και Stelvio -που είναι οι κορυφαίοι εκπρόσωποι της γκάμας- δεν ξεπερνούν τις μόλις 8,8 ίντσες! Σε όλες το μέγιστο του ψηφιακού καντράν ορίζεται στις 12,3 ίντσες, που είναι το μοναδικό χαρακτηριστικό σύννομο των οθονών του ανταγωνισμού. Συγκριτικά με αυτόν (τον ανταγωνισμό) οι 8,8 ίντσες του συστήματος πολυμέσων θεωρούνται «νάνος», καθώς η BMW Σειρά 3 έχει στάνταρ 10,25 και η Mercedes C-Class 11,9 ίντσες. Ο Imparato φανέρωσε πως η επόμενη και αμιγώς ηλεκτρική γενιά Alfa, βασισμένη στην πλατφόρμα STLA Brain, θα διαθέτει τον χαρακτηριστικό πίνακα οργάνων της σημερινής, με μεγαλύτερο κεντρικό τμήμα (εκεί που απεικονίζονται στροφόμετρο-ταχύμετρο) και ένα πολύ προηγμένο head-up display.
Αναφορικά με την αυτόνομη οδήγηση, ο Imparato ανέφερε δεικτικά πως οι μελλοντικές Ιταλίδες θα έχουν δυο προγράμματα λειτουργίας: «Θέλω να οδηγήσω» και «Θέλω να με πηγαίνουν», όπως αναφέρει η πολύ εύστοχη τοποθέτηση του Γάλλου.