Μια από τις ισχυρότερες BMW παραγωγής όλων των εποχών, στην πραγματικότητα είναι ακόμα πιο δυνατή. Τα ράουλα μίλησαν και ανέδειξαν το σθένος του διτούρμπινου V8 της XM σε όλο του το μεγαλείο, δείχνοντας στους τροχούς σχεδόν το ίδιο νούμερο με αυτό που ανακοινώνει το εργοστάσιο στο στρόφαλο!
Η πρώτη plug-in υβριδική BMW M, αλλά και η πρώτη που εξελίχθηκε ευθύς εξαρχής ως μοντέλο του M GmbH, συνδυάζει τον 4.4 V8 twinturbo (490 ίπποι και 650 Nm) με ηλεκτροκινητήρα (197 ίπποι και 280 Nm) και διαθέτει συνολικά 653 ίππους, μαζί με 800 Nm ροπής. Παρά το βάρος που ξεπερνά τους 2,7 τόνους (2.750 κιλά), τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 4,1 δλ. Χρόνος που, όπως αποδεικνύει το δυναμόμετρο, οφείλεται σε αρκετά παραπάνω άλογα από όσα δηλώνουν οι Βαυαροί.
Η XM ανέβηκε στα ράουλα της Performance Eurowerks και ξεκίνησε την καταμέτρηση ίππων, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως πολλοί κατασκευαστές -ιδίως από Γερμανία- παραείναι μετριόφρονες όταν δηλώνουν στοιχεία ισχύος. Το βαυαρικό SUV σταμάτησε την ένδειξη στα 614,84 άλογα και τα 771,65 Nm, αλλά στους τροχούς! Αν υπολογίσουμε μια απώλεια της τάξης του 20%, ο στρόφαλος πρέπει να παράγει κοντά στους 770 ίππους και τα 965 Nm! Σχεδόν 120 άλογα και 165 Nm παραπάνω από τα εργοστασιακά νούμερα, φτάνοντας στο σημείο να ξεπερνά μέχρι την Red Label των 750 ίππων! Αν η απλή V8 XM (γιατί πλέον υπάρχει και η βασική εξακύλινδρη XM 50e) βρίσκεται τόσο ψηλά, μόνο να φανταστούμε μπορούμε πού θα σταματήσει τη δυναμομέτρηση η Red Label.