Με το πρώτης γενιάς i30 η Hyundai έκανε το 2007 την καλύτερη από ποτέ είσοδό της στην κατηγορία των μικρομεσαίων χάτσμπακ, διαθέτοντας ένα πολύ ανταγωνιστικό αυτοκίνητο στη δημοφιλή αυτή κατηγορία. Σχεδιασμένο στο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογίας της Hyundai στο Ρουσελσχάιμ της Γερμανίας και κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της μάρκας στο Νοσοβίτσε (Τσεχία), ήταν ένα μοντέλο με ευρωπαϊκά γονίδια.
Τώρα μεταχειρισμένα Hyundai i30 πρώτης γενιάς πωλούνται αρκετά, έχοντας και το σημαντικό αβαντάζ της αξιοπιστίας. Το συγκεκριμένο όμως, είναι μάλλον το μοναδικό στην Ευρώπη, το οποίο από τότε που κατασκευάστηκε δεν έχει κυκλοφορήσει καθόλου. Από το 2011 μέχρι σήμερα το οδόμετρό του έχει γράψει 50 χιλιόμετρα, ενώ όπως μπορούμε να δούμε από τις φωτογραφίες και ειδικά από το εσωτερικό (τιμόνι, καθίσματα, χειριστήρια κ.λπ.), είναι άθικτο.
Την κίνησή του αναλαμβάνει ο δημοφιλής 1.400άρης κινητήρας βενζίνης με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής (CVVT), απόδοσης 109 ίππων και 137 Nm ροπής (κορυφαία ισχύς για τα τότε δεδομένα). Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα και κινεί σε σβέλτους ρυθμούς (0-100 χλμ./ώρα σε 12,6 δλ.) το αμάξωμα των 1.168 κιλών.
Το πρώτο Hyundai i30 με το αμάξωμα των 4.245 χιλιοστών μήκους, είναι σε θέση να εξυπηρετήσει εύκολα τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας (χώρος αποσκευών 340 λίτρων). Παράλληλα, τον προσανατολισμό του στην άνεση ενισχύουν και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (πολλαπλών συνδέσμων πίσω) με τη μαλακή ρύθμιση.
Το εικονιζόμενο «καινούργιο» Hyundai i30 1.4 του 2011 διαθέτει στον εξοπλισμό του τα απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων της εποχής του, όπως 6 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, air condition, ηχοσύστημα και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω. Όσο για την τιμή του είναι «τσιμπημένη» λόγω του ότι είναι αχρησιμοποίητο. Η εμπορία από τη Γερμανία ζητά το ποσό των 11.900 ευρώ. Πληροφοριακά, το 2007 η τιμή του στην Ελλάδα ξεκινούσε από 14.000 ευρώ.