Το ηλεκτρικό ντεμαράζ της Stellantis συνεχίζεται με την πρεμιέρα των Opel Astra και Astra Sports Tourer Electric, που ολοκληρώνουν τη γκάμα του γερμανικού μικρομεσαίου και το βάζουν, για πρώτη φορά, στα μονοπάτια της ηλεκτροκίνησης.
Εμφανισιακά, οι διαφορές εντοπίζονται στο αεροδυναμικό σχέδιο των ζαντών και την απουσία εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα. Οι μεγάλες αλλαγές κρύβονται κάτω από τις αιχμηρές γραμμές του αμαξώματος και, σύμφωνα με το Ρούσελχαϊμ, κρύβουν πρωτιές όχι μόνο για την Opel, αλλά για το σύνολο των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών!
Το Astra Electric μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με το Peugeot E-308, ήτοι τον ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και τη μπαταρία των 54 kWh (αξιοποιήσιμα τα 51 kWh). Στο Astra, ωστόσο, αφενός η ροπή εμφανίζεται 10 Nm υψηλότερη (270 αντί 260 Nm στο Peugeot), αφετέρου η αυτονομία αυξημένη. Τα Astra και Astra Sports Tourer Electric ανακοινώνονται σε περισσότερα από 416 χλμ. μέγιστης απόστασης μεταξύ μιας φόρτισης, τη στιγμή που οι αδερφοί εκ Γαλλίας ξεπερνούν τα 400 χλμ. – διαφορά που πιθανότατα οφείλεται στην καλύτερη αεροδυναμική και τη μεγαλύτερη ροπή.
Όπως στα E-308, έτσι και στα Astra Electric o ενσωματωμένος τριφασικός φορτιστής διατίθεται στάνταρ, έχει ονομαστική ισχύ 11 kW και η υποδοχή φόρτισης δέχεται όλους τους τρόπους φόρτισης. Σε σημείο φόρτισης 100 kW, οι μπαταρίες «γεμίζουν» από το 20% στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά.
Επίσης, όπως το E-308 Wagon ήταν το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sw που λανσαρίστηκε από Ευρωπαίο κατασκευαστή, έτσι και το Astra Sports Tourer Electric γίνεται το πρώτο EV station wagon από τη Γερμανία! Άλλη μια βασική διαφορά των Astra Electric από «πολλά άλλα ηλεκτρικά μοντέλα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Opel, είναι πως ενώ εκείνα περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 150 ή 160 χλμ./ώρα, εδώ ο κόφτης τελικής παρεμβαίνει στα 170 χλμ./ώρα.