Η Brabus δεν έχει «ταβάνι» στις βελτιώσεις της. Όλες οι Mercedes (κι όχι μόνο), οιασδήποτε κατηγορίας, όποιο μοτέρ κι αν φοράνε, μπορούν να «κτηνοποιηθούν» από τους μάστορες του Μποτρόπ. Η G-Class είναι από τις αγαπημένες τους, είτε στην κανονική είτε στην αγροτική της μορφή. Στη δεύτερη, δε, οι Γερμανοί δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που γράφει Ιστορία για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Η P 900 Rocket αποτελεί την ασφάλτινη εκδοχή της 900 XLP και ένα από τα πιο ακραία αυτοκίνητα, που έχουν φορέσει τα σήματα της Brabus. Από τις πίσω κολώνες και πίσω το σασί είναι επιμηκυσμένο (5.310 χλστ. μήκος συνολικά), προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χώρος στην καρότσα, αλλά και ενισχυμένο. Σε σχέση με τη σκληροτράχηλη XLP, η Rocket δεν διαθέτει νέους άξονες, ούτε απόσταση 49 εκατοστών από το έδαφος, ούτε χωμάτινα ελαστικά. O «Πύραυλος» διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ RideControl, που κατεβάζουν το αμάξωμα μέχρι 45χλστ. χαμηλότερα από την εργοστασιακή G63. Οι ζάντες φτάνουν στις 24 ίντσες (από 22 της XLP) και φοράνε ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά καλύμματα (Aero Discs), που κρύβουν τερατώδη δισκόφρενα 400 χλστ. εμπρός – 370 χλστ. πίσω.
Η εμφάνιση δεν χρειάζεται ιδιαίτερη περιγραφή. Τρομακτικά επιβλητική, με το ανθρακονημάτινο body kit να απαρτίζεται από φουσκωμένα φτερά, διαχύτη, ποδιές (που φιλοξενούν και την εξάτμιση) και splitter μπροστά, ενώ μοναδική πινελιά συνιστά η φωτιζόμενη μάσκα που κάνει ακόμα πιο «τρομοκρατικό» το πρόσωπο της μεταλλαγμένης G-Class, τη νύχτα (φωτιζόμενες και οι απολήξεις της εξάτμισης).
Στο εσωτερικό δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι λιγότερο από δέρμα παντού -μέχρι και στο χώρο των πεντάλ- και φιλέτα ανθρακονημάτων, με τα τελευταία να τοποθετούνται σε ταμπλό, πόρτες, κεντρική κονσόλα και τιμόνι. Η διχρωμία μαύρου-κόκκινου τέλος, κυριαρχεί παντού.
Τέτοια εμφάνιση δεν θα μπορούσε να μη συνοδεύεται από την ανάλογη δύναμη. Οι μηχανικοί της Brabus έχουν υπερκυβίσει τον 4.0 V8 twinturbo στα 4.5 λίτρα, τοποθετώντας παράλληλα μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler, αναβαθμισμένη εξάτμιση και νέα κεντρική μονάδα. Η ισχύς φτάνει στους 900 ίππους και η ροπή στο ασύλληπτο νούμερο των 1.250 Nm, αναγκάζοντας τους τεχνικούς στον περιορισμό της στα 1.050 Nm μέσω ηλεκτρονικού κόφτη, για την προστασία της μετάδοσης. Παρά τα 2.720 κιλά (-216 πάντως σε σχέση με την 900 XLP) και την οπισθέκουσα τοίχου, το γερμανικό «υπερωκεάνειο» μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,7 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 280 χλμ./ώρα, όπου επίσης περιορίζεται ηλεκτρονικά – αμφότερα, νούμερα που καθιστούν την Rocket ως το ταχύτερο αγροτικό στα χρονικά!
Η Brabus P 900 Rocket Edition θα διατεθεί μόνο σε 10 κομμάτια, με το κόστος να αντικατοπτρίζει την ιδιαιτερότητα και τη συλλεκτικότητα της κατασκευής: 649.638 ευρώ!