Το ολοκαίνουργιο, 3ης γενιάς μικρομεσαίο SUV Honda HR-V βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στην Ελλάδα, ενώ διατίθεται (όπως και σε όλη την Ευρώπη), αποκλειστικά ως υβριδικό. Να υπενθυμίσουμε ότι το σύστημα e:HEV αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες (ο ένας έχει το ρόλο γεννήτριας) και ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.5 λτ., ισχύος 107 ίππων και 131 Nm ροπής. Η κίνηση γίνεται κυρίως μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ των 131 ίππων και 253 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δλ., μεικτή κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 122 γρ./χλμ.
Εκτός Ευρώπης και συγκεκριμένα στην Ινδονησία, έκανε ντεμπούτο το πιο σπορ HR-V RS με 1.5 λτ. VTEC Turbo, απόδοσης 177 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπής 240 Nm τις 1.700-4.500 σ.α.λ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του και τρεις επιλογές για πιο σπορ, οικονομική και κανονική οδήγηση (Sport, Normal και Econ). Οι πιο απλές εκδόσεις του νέου HR-V εφοδιάζονται με τον ατμοσφαιρικό 1.5 i-VTEC των 121 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και με ροπή 145 Nm στις 4.300 σ.α.λ.
Εξωτερικά το πιο δυναμικό HR-V RS ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις, χάρη στις σπορ προσθήκες. Φέρει το αεροδυναμικό κιτ RS, διαφορετικού σχεδιασμού μάσκα και προφυλακτήρες, καθώς και διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο εσωτερικό την πιο σπορτίφ εικόνα του τονίζουν οι μαύρες δερμάτινες επενδύσεις και οι κόκκινες ραφές. Στον εξοπλισμό του ανήκουν -εκτός άλλων- 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, adaptive cruise control, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών κ.λπ.
Οι τιμές του HR-V 1.5 VTEC Turbo RS ξεκινούν στην Ινδονησία από 499.900.000 ρουπία (σημερινή ισοτιμία 31.712 ευρώ), ενώ το ατμοσφαιρικό κοστίζει από 355.900.000 ρουπία (22.577 ευρώ).