Το νέο Jazz εγκαινίασε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμού για τη Honda, καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας που ξεκίνησε να διατίθεται στην Ευρώπη αποκλειστικά ως υβριδικό. Τεχνολογία που υιοθετούν ακόμα το CR-V, καθώς και το άρτι αφιχθέν HR-V, ενώ προς τα τέλη του έτους θα δούμε και στο ολοκαίνουργιο Civic.
Στην Ελλάδα και στην Ευρώπη γενικότερα, το 4ης γενιάς Jazz προσφέρεται αποκλειστικά με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το υβριδικό του σύστημα e:HEV συνδυάζει τον 1.5 i-VTEC με 2 ηλεκτροκινητήρες. Το θερμικό μοτέρ αποδίδει 97 ίππους και 131 Nm ροπής και τα ηλεκτρικά μοτέρ παράγουν 109 ίππους και 253 Nm ροπής. Για τη μετάδοση φροντίζει το κιβώτιο μίας σχέσης e-CVT, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα λειτουργίας EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive. Σε αστικές διαδρομές κινείται αρκετά με μόνο τη χρήση ρεύματος και όταν απαιτηθεί περισσότερη ισχύς εμπλέκεται και το μηχανικό σύνολο βενζίνης. Έτσι επιτυγχάνεται χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2 (4,5 λτ./100 χλμ. και 102 γρ./χλμ. αντίστοιχα). Παράλληλα, το υβριδικό Jazz επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και είναι ευχάριστο στην οδήγηση.
Αρκετά πιο μακριά από την Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ιαπωνία, το νέο Jazz e:HEV πωλείται και με τετρακίνηση. Το υβριδικό σύστημα συνεργάζεται με συνεκτικό πολύδισκο συμπλέκτη (Viscous), μεταφέροντας ροπή και στον πίσω άξονα, όταν οι εμπρός αρχίσουν να χάνουν πρόσφυση. Έτσι επιτυγχάνεται ομαλή επιτάχυνση σε ολισθηρές συνθήκες, όχι μόνο κατά την επιτάχυνση, αλλά κατά την κίνηση και σε διαδρομές με στροφές.
Στην Ιαπωνία, το Jazz e:HEV 4WD προσφέρεται τόσο με το κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα, όσο και με το πιο εκτός δρόμου, Crosstar. Σε κάθε περίπτωση το υβριδικό σύνολο δεν αλλάζει και είναι ίδιο με αυτό που γνωρίζουμε και εμείς. Οι τιμές του ξεκινούν από τα 2.195.600 γεν, έναντι 1.997.600 γεν το 2WD (σημερινή ισοτιμία 17.190 και 15.640 ευρώ αντίστοιχα).