Το δημοφιλές μικρό μοντέλο της Ford, το Fiesta λανσαρίστηκε εδώ και λίγο καιρό με αναβαθμίσεις στον σχεδιασμό και σε τεχνολογία. Εξωτερικά ξεχωρίζει αμέσως από το ανασχεδιασμένο εμπρός άκρο με τα νέα φωτιστικά σώματα, μάσκα και προφυλακτήρα. Επίσης, διαθέτει νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου και καινούργιους εξωτερικούς χρωματισμούς. Στο εσωτερικό νέα προσθήκη αφορά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών (ανάλογα την έκδοση), που έχουμε δει και στο Puma.
Οι τιμές του ανανεωμένου Fiesta ξεκινούν από τις 18.496 ευρώ, στην αρχική αλλά πληρέστατη έκδοση Titanium 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV, με τον εξής εξοπλισμό: 7 αερόσακους, τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, προσαρμοζόμενο cruise control, προβολείς LED και αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι ακόμα αυτόματος κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι, οθόνη αφής 8 ιντσών, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Η συγκεκριμένη έκδοση κινείται από το 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο 1.0 λτ. EcoBoost με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το γνωστό αποδοτικό αυτό μοτέρ αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής στις 1.400-4.500 σ.α.λ. (έως 210 Nm στις 1.750 σ.α.λ. με e-assist) και συνδυάζεται με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το Fiesta επιταχύνει από το 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι 114 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδος στο δακτύλιο).
Το επίσης πολύ σημαντικό όφελος για τον ενδιαφερόμενο αγοραστή, αποτελεί το γεγονός ότι μπορεί να το αποκτήσει με χαμηλή μηνιαία δόση. Με προκαταβολή 8.324 ευρώ, ποσό χρηματοδότησης 10.172 ευρώ, επιτόκιο 4,15% και διάρκεια χρηματοδότησης 84 μήνες, η δόση βγαίνει στα 142,58 ευρώ.