Ο υποψήφιος ενδιαφερόμενος ενός καινούργιου αυτοκινήτου τα θέλει όλα, αλλά σε μια λογική τιμή και με επιπλέον παροχές after sales, έτσι ώστε να έχει το κεφάλι του ήσυχο μετά την παραλαβή του. Ψηλά στη λίστα με τα απαιτούμενα είναι ο μοντέρνος σχεδιασμός, ο πλούσιος εξοπλισμός, η προσοχή στην ποιότητα, οι άνετοι χώροι και η ασφάλεια στο δρόμο. Εάν διαθέτει και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τότε είναι ακόμα καλύτερα, γιατί είναι πιο ξεκούραστο στην οδήγηση.
Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά μπορεί να τα βρει κανείς στο Kia XCeed 1.5 T-GDi 160 PS 7DCT 48V Hybrid με το δυνατό κινητήρα, συνδυασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα. Η τιμή του ξεκινάει από τις 24.190 ευρώ, συνοδευόμενο με ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομου φρεναρίσματος και διατήρησης λωρίδας, αυτοματισμό μεγάλης σκάλας προβολέων, Full LED φώτα, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, ζάντες αλουμινίου και πολλά ακόμα. Πρόσθετα παρέχονται 7ετής εργοστασιακή εγγύηση και 5 χρόνια δωρεάν service.
Πέρα όμως από την πληρότητα του εξοπλισμού, το Kia XCeed κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις με τον πολύ ελκυστικό και δυναμικό σχεδιασμό του αμαξώματος των 4.395 χλστ. μήκους. Αυτό συνταιριάζει στοιχεία από τα μικρομεσαία χάτσμπακ, τα SUV αλλά και τα Coupe, ενώ σε σχέση με το Ceed που βασίζεται, το μόνο που παρέμεινε ίδιο είναι οι μπροστινές πόρτες.
Άρτιο σε κάθε επίπεδο είναι και το εσωτερικό του. Οι πιο απαιτητικοί θα ικανοποιηθούν πλήρως με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, χάρη στη χρήση μαλακών υλικών, τη στιβαρή συναρμογή και τον πολυτελή διάκοσμο. Στα θετικά στοιχεία της καμπίνας ανήκουν ακόμα η πολύ καλή εργονομία και θέση οδήγησης με το αυξημένο ύψος για καλύτερη ορατότητα. Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του Ceed θα φιλοξενήσει χωρίς παραχωρήσεις τέσσερα ενήλικα άτομα μαζί με τις αποσκευές τους, στο πορτ μπαγκάζ των 380 λίτρων.
Σημαντικό ατού της συγκεκριμένης έκδοσης αφορά το δυνατό κινητήρα με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το 1.5 λτ. 4κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο αποδίδει 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 253 Nm ροπής στις 1.500-3.500 σ.α.λ. Επιταχύνει το βάρους 1.469 κιλών XCeed στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 208 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με την Kia, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ. Όσον αφορά το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V Hybrid μειώνει τις απαιτήσεις για βενζίνη και τις εκπομπές ρύπων, βελτιώνει τη ροπή κατά την επιτάχυνση και ανακτά την κινητική ενέργεια κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης.
Το ολοκληρωμένο προφίλ του αυτοκινήτου επισφραγίζει και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, δίνοντας την αίσθηση ενός καλοστημένου χάτσμπακ. Οι κατάλληλα ρυθμισμένες ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος και χαρίζουν σίγουρο πάτημα σε κάθε διαδρομή. Στις ευθείες το αυτοκίνητο «κρύβει» τις σβέλτες ταχύτητες που μπορεί να αναπτύξει και να διατηρήσει εύκολα, αυξάνοντας τη σιγουριά που αποπνέει. Σε διαδρομές με στροφές οι κλίσεις του είναι μικρές ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς, οι αντιδράσεις του ουδέτερες, ελεγχόμενες και η πρόσφυση μπόλικη. Πρόσθετα το τιμόνι έχει το απαραίτητο βάρος και μεταφέρει επαρκή αίσθηση στον οδηγό, ενώ τα φρένα είναι δυνατά.