Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να περιγράψουν την αλληλεπίδραση αυτοκίνησης και ηλεκτρισμού. Με γοργά βήματα, ο χώρος περνάει στην ηλεκτροποίηση των προϊόντων του και βάζει μέρα με τη μέρα στο σεντούκι των αναμνήσεων κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Όχι για τους πελάτες της Alpina, όμως!
Σε συνέντευξη του CEO της εταιρίας, Andreas Bovensiepen, στο Bimmer Today, οι ερωτήσεις σχετικά με τη στάση της Alpina απέναντι στην ηλεκτρική εποχή δεν μπορούσαν να λείπουν. Η απάντηση του Γερμανού, όμως, ξέφυγε από τα τετριμμένα. Το αφεντικό του βελτιωτή/κατασκευαστή από το Buchloe απαρνήθηκε τα κλισέ περί αναγκαστικής στροφής στην ηλεκτροκίνηση, προτάσσοντας τις απαιτήσεις των πελατών του ως «θερμική» ασπίδα: «Πριν περίπου ένα χρόνο, κάναμε μια έρευνα μεταξύ των αγοραστών μας σχετικά με τα υβριδικά και ηλεκτρικά. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως οι πελάτες μας, δεν δείχνουν ενδιαφέρον για αυτοκίνητα του είδους. Ένας παράγοντας είναι η αυτονομία, αλλά ο βασικότερος είναι η οδήγηση» είπε ο Bovensiepen, για να συμπληρώσει: «Όσοι αγοράζουν Alpina, οδηγούν τα αυτοκίνητά τους καθημερινά και πολλές φορές γρήγορα. Ένα ηλεκτρικό σύνολο δεν μπορεί να υποστηρίξει καμιά από τις δυο συνθήκες.»
O επικεφαλής της Alpina αναφέρει πως πολλοί κάτοχοι μοντέλων της, μπορεί να διανύσουν μέχρι 50.000 χλμ. το χρόνο. Αρκετά εκ των οποίων, δε, γίνονται τέρμα γκάζι στις autobahn, όπου η έλλειψη περιοριστή ταχύτητας στα βαυαρικά αυτοκίνητα συναντά την απουσία ορίων ταχύτητας. Παρόλα αυτά, δεν αποκλείεται να δούμε στο μέλλον ηλεκτρικό από την Alpina, προκειμένου να χαμηλώσει τον μέσο όρο εκπομπών CO2 της γκάμας. Επικρατέστεροι υποψήφιοι, σύμφωνα με τον Bovensiepen, η i4 και το iX3.