Η Mercedes-AMG A45 S έχει εξελιχθεί σε ένα είδος Nissan GT-R «τσέπης», αναφορικά με τις επιδόσεις της σε κόντρες. Το γερμανικό mega hatch απλά δεν χάνει, παίρνοντας το σκαλπ όχι μόνο των ανταγωνιστών της, αλλά και εκπροσώπων μεγαλύτερων κατηγοριών. Audi RS 4 και Alfa Romeo Giulia QV έχουν γευτεί το πικρό ποτήρι της αναμέτρησης με την A45 S. Τώρα, ήρθε και η σειρά της Toyota Supra.
Εν αντιθέσει με το RS 4 και την Giulia QV, εδώ η «πυραυλοειδής» A-Class δεν είναι το αουτσάιντερ. Μπορεί να έχει λιγότερα κυβικά, κυλίνδρους και τούρμπο (2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο αντί 3λιτρου εν εξακύλινδρου twinturbo), όμως η απόδοση ξεπερνά αυτή της Supra κατά σχεδόν 40 άλογα (421 ίπποι αντί 387, και όχι 340, καθότι αυστραλιανή έκδοση). Η ροπή είναι στα ίσα (500 Nm), όπως και οι χρόνοι που ανακοινώνονται για το 0-100 χλμ./ώρα (3,9 δλ.). Αμφότερα μεταφέρουν την κίνηση μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με τη θεμελιώδη διαφορά να εντοπίζεται στον τρόπο που το κάνουν: τετρακίνητη η Mercedes, πισωκίνητη η Supra. Βλέπουμε πάντως πως παρά τις διαφορετικές κατηγορίες όπου ανήκουν και την εμφανισιακή διαφοροποίηση, τα δυο αυτοκίνητα μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους.
Κάτι που περνάει και στο δρόμο. Το ιαπωνικό κουπέ τα δίνει όλα, με το launch control του να κοντράρει ευθέως τον συνδυασμό αυτού και του συστήματος 4MATIC της A45 S. Το mega hatch δεν ξεκολλάει στην εκκίνηση όπως θα περιμέναμε, πηγαίνοντας πόντο-πόντο με τη Supra για πολλά μέτρα. Στο τέλος, όμως, η ανώτερη ισχύς έκανε τη διαφορά. Όχι μεγάλη, αλλά αρκετή για να χαρίσει στην πεντάθυρη Mercedes άλλη μια νίκη.