H Toyota ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Hilux για την ελληνική αγορά, το οποίο κοστίζει από 25.970 ευρώ και προσφέρεται με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα και με κίνηση στους δύο τροχούς ή στους τέσσερις. Οι αλλαγές που φέρει είναι πολλές, μεταξύ αυτών και ο νέος και πιο δυνατός από ποτέ κινητήρας.
Δείτε ακόμα: Ήρθε το νέο Toyota Hilux. Δείτε τις τιμές
Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο βελτιωμένος 2.4 D-4D των 150 ίππων στις 3.400 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.600-2.000 σ.α.λ., με 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ., τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα, κατανάλωση από 8,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 από 233 γρ./χλμ. (WLTP). Ο νέος ντίζελ 2.8 D-4D με 204 ίππους στις 3.400 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής στις 1.600-2.800 σ.α.λ. με το αυτόματο 6άρι κιβώτιο (420 Nm στις 1.400-3.500 σ.α.λ. με το 6τάχυτο μηχανικό), διατίθεται στα μοντέλα Tornado Invincible Double Cab και Tornado Cruiser Double Cab.
Ο 2.8 D-4D με το 6ΜΤ κιβώτιο εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. (10,7 δλ. το 6AT), έναντι 13,3 δλ. το προγενέστερο Hilux 2.4 D-4D των 142 ίππων και 12,1 δλ. το 3.0 D-4D των 169 ίππων. Επίσης, η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. O κινητήρας των 2.8 λτ. συνδυάζεται στάνταρ με 4κίνηση, η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από τα 7,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 από 207 γρ./χλμ. (WLTP).
Δείτε ακόμα: Toyota Hilux αρνείται να… πεθάνει! (+video)
Εξωτερικά, το μήκους 5.235 χλστ., πλάτους 1.855 χλστ., ύψους έως 1.815 χλστ. και με μεταξόνιο 3.085 χλστ. αμάξωμα του νέου Hilux εμφανίζει πιο μυώδη εμφάνιση. Υπάρχουν νέοι προφυλακτήρες, μάσκα, φωτιστικά σώματα και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθώς και τρία νέα εξωτερικά χρώματα (Emotional Red II, Dark Blue και μεταλλικό Oxide Bronze). Στον εξοπλισμό του θα προσφέρονται αξεσουάρ όπως μπάρα ρητίνης, κάλυμμα αλουμινίου στην καρότσα, κλείδωμα της πίσω πόρτας, hardtop και πρίζα 12v στην καρότσα.
Στην κορυφαία εικονιζόμενη έκδοση Invincible (Double Cab και Extra Cab) η σκληροτράχηλη εικόνα του τονίζεται από την αποκλειστικού σχεδιασμού μάσκα και προφυλακτήρα, την ποδιά εμπρός, τις προσθήκες στα φτερά, τις διαφορετικές ζάντες και τον επίσης διαφορετικό σχεδιασμό της πόρτας του χώρου φόρτωσης.
Δείτε ακόμα: Το νέο Mitsubishi L200 κόντρα στο Toyota Hilux (+video)
Αλλαγές υπάρχουν και στο εκσυγχρονισμένο εσωτερικό με το νέο σχεδιασμό, τη βελτιωμένη ποιότητα και τον πλούσιο εξοπλισμό. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η νέα οθόνη των 8 ιντσών του συστήματος πολυμέσων με τα φυσικά κουμπιά για περισσότερη ευκολία στη χρήση, όπως και στα επιβατικά Toyota.
Βελτιώσεις έχουν γίνει ακόμα στις αναρτήσεις και στο σύστημα διεύθυνσης, ενώ το πλαίσιο παραμένει το τύπου σκάλας για να αντέχει στην σκληρή χρήση και στα βάρη. Η ανάρτηση διαθέτει νέα αμορτισέρ εμπρός – πίσω, βελτιωμένο σχεδιασμό των φύλλων σούστας πίσω και νέους ελαστικούς συνδέσμους. Τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά του έχουν ενισχυθεί και αυτά με μια νέα ηλεκτρονική λειτουργία που προσομοιώνει το μηχανικό LSD διαφορικό (σε μοντέλα 2WD). Επίσης, το ρελαντί του κινητήρα έχει μειωθεί από τις 850 σ.α.λ. στις 680 σ.α.λ., η απόκριση είναι καλύτερη και έχει αναβαθμιστεί το σύστημα ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς VSC.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Toyota Hilux TRD 306PS;