Άμα τη παρουσιάσει της δεύτερης γενιάς GLA, η Mercedes δεν καθυστέρησε καθόλου το λανσάρισμα της κορυφαίας AMG 35 και των 306 ίππων της.
Η ταχύτερη και ισχυρότερη -μέχρι την εμφάνιση των 45 και 45 S, τουλάχιστον- των GLA, ξεχωρίζει από τις μικρότερες αδελφές της χάρις στον χαρακτηριστικό προφυλακτήρα-σήμα κατατεθέν των AMG, αλλά και της μάσκας Panamericana (επίσης ίδιον των μοντέλων AMG). Οι στάνταρ ζάντες των 18 ιντσών και προαιρετικά 19 φροντίζουν για την οπτική αναβάθμιση του γερμανικού crossover, όπως και οι απολήξεις της εξάτμισης εκατέρωθεν του διαχύτη.
Δείτε ακόμα: Νέες Mercedes GLE και GLS 63 S με 612 ίππους
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα, τόσο στις ραφές στα καθίσματα, το τιμόνι και τις επενδύσεις των θυρών, όσο και τον ambient φωτισμό αλλά και τα γραφικά του συστήματος πολυμέσων. Η ενιαία διαρρύθμιση Widescreen, με τις δυο οθόνες των 10,25 ιντσών -μία μπροστά από τον οδηγό, εν είδει πίνακα οργάνων, και μία στο κέντρο του ταμπλό- είναι στάνταρ, όπως και η τεχνολογία ENERGIZING, που ενσωματώνει ορθοπεδικά καθίσματα τα οποία ρυθμίζονται αυτόματα σε κλίση πλάτης και ύψος εδράνου, αναλόγως ύψους οδηγού-συνοδηγού, για την εύρεση της ιδανικής θέσης.
Διαβάστε επίσης: Η Mercedes-AMG A45 S «ξυρίζει» τα BMW M2 και Audi RS3 (+video)
Κάτω από το καπό, αναλαμβάνει ο 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος των 306 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 3.000-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC και 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα 5,1 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα, που φυσικά περιορίζεται ηλεκτρονικά. Στο εγγύς μέλλον, θα παρουσιαστούν και οι GLA 45/45 S με 388 και 422 ίππους αντίστοιχα, μαζί με πολύ πιο επιθετική εμφάνιση.