Το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 2.000 μονάδες είναι 2θέσιο και κινείται από τον 1.600άρη turbo κινητήρα των 218 ίππων και 280 Nm ροπής. Με βάρος μόνο 1.160 κιλών, είναι ένα από τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα της κατηγορίας του με αποτέλεσμα να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δλ. και να «πιάνει» τα 242 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Μάλιστα στην πίστα του Nürburgring έκανε χρόνο 8:23 λεπτά, ξεπερνώντας πολλά σπορ αυτοκίνητα, αλλά και τον ίδιο του τον… εαυτό δεδομένου ότι ήταν ταχύτερο κατά 18 δλ. από το προκάτοχό του.
Αλλαγές φέρει και στο «στήσιμό» του, διαθέτοντας –για πρώτη φορά σε ΜΙΝΙ- ρυθμιζόμενη ανάρτηση και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ., ενώ τα εμπρός αμορτισέρ είναι τοποθετημένα ανάποδα έτσι ώστε να αυξηθεί η διαμήκης και εγκάρσια ακαμψία. Παράλληλα έχει αυξηθεί ημπροστινή γωνία κάμπερ και έχουν τοποθετηθεί σπορ ελαστικά Kumho Ecsta (215/40) με ελαφριές ζάντες 17 ιντσών. Για την πέδησή του φροντίζουν οι μεγάλοι εμπρός δίσκοι με 330 χιλιοστά σε διάμετρο και 25 χιλιοστά πάχος (με 6πίστονες δαγκάνες) και οι πίσω των 280 χλστ.
Βέβαια δεν θα μπορούσαν να απουσιάζουν και οι εξωτερικές αλλαγές όπως είναι το αποκλειστικό γκρι μεταλλικό χρώμα Thunder, οι κόκκινες λεπτομέρειες, τα λογότυπα «GP», τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τα εμπρός φανάρια XENON με το μαύρο εσωτερικό. Αντίστοιχα στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα Recaro με ειδικές ραφές GP, η κόκκινη μπάρα των πίσω θόλων, η ανθρακί επένδυση οροφής, οι piano black επενδύσεις και το ανθρακί στροφόμετρο και ταχύμετρο.