Από το Μάιο του 2021, όταν η Kimera Automobili έκανε την πρώτη της εμφάνιση η EVO37, η σύγχρονη μετενσάρκωση της Lancia 037 δεν έχει σταματήσει να πρωταγωνιστεί στα όνειρα χιλιάδων petrolheads. Για 37 πάμπλουτους εξ αυτών, πρωταγωνιστεί και στα γκαράζ τους. Αν τυχόν υπάρχει κάποιος άλλος προύχοντας, που θέλει τη νέα 037, από εδώ και πέρα μόνο στα μεταχειρισμένα.
Οι Ιταλοί ανακοίνωσαν πως όλες οι διαθέσιμες μονάδες έχουν βρει αγοραστές, βάζοντας πλώρη για τα επόμενα βήματα. Η Kimera δημοσίευσε τα teaser όχι από ένα, αλλά δύο επερχόμενα μοντέλα, ονόματι EVO38 και Κ-39. Το πρώτο αποτελεί τη «φουσκωτή» έκδοση της EVO37, με αγωνιστικών προδιαγραφών bodykit-αεροδυναμική, περισσότερα άλογα και τετρακίνηση (εξ ου και η συνοδεία από το θρυλικό «Integrale»). Το δεύτερο πάει ακόμα παραπέρα και μπαίνει στα χωράφια των hypercars, αλλά αποκλειστικά για χρήση πίστας. Η Kimera μάλιστα δήλωσε πως «έχει εξελιχθεί για να πάρει μέρος σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του motorsport», εννοώντας πιθανότατα κάποιον από τους 24ωρους αγώνες στο Le Mans ή το Nurburgring.
Επιστροφή στα της EVO37, στο κέντρο της οποίας συναντάμε τον θρυλικό τετρακύλινδρο τούρμπο των 2.1 λίτρων, σε μια εκ βάθρων αναβαθμισμένη εκδοχή με 507 άλογα και 550 Nm! Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και αλουμινίου κρατάει το βάρος στα 1.000 κιλά, διαμορφώνοντας την αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1,97. Η κίνηση εξακολουθεί να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η ανάρτηση είναι υπόθεση της Öhlins, ενώ προαιρετικά διατίθενται κεραμικά δισκόφρενα της Brembo. Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν ποτέ από τους Ιταλούς, αλλά με 1,97 κιλά ανά ίππο τα 3,2-3,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και μια τελική αρκετά πάνω από τα 300 χλμ./ώρα, μοιάζουν άκρως εφικτοί αριθμοί.
Όσον αφορά εκείνον της τιμής, κάθε μια από τις 37 EVO37 πουλήθηκαν έναντι 480.000-540.000 ευρώ.