Ρεκόρ όλων των εποχών για τιμή πώλησης Ferrari Enzo πέτυχε η Ιταλίδα του Fernando Alonso, ο οποίος πλέον μετράει λίγα ακόμα εκατομμύρια ευρώ στον τραπεζικό του λογαριασμό.
Το αυτοκίνητο δεν πρόκειται απλά μια από τις πρώτες Enzo που κατασκευάστηκαν. Είναι η απολύτως πρώτη! Συγκεκριμένα, η πρώτη Enzo που πουλήθηκε σε πελάτη και άφησε το εργοστάσιο, πίσω στο 2002. Ο Alonso δεν ήταν αυτός ο προνομιούχος, καθώς πήρε στην κατοχή του το ιταλικό supercar το 2011, κατά τη δεύτερη χρονιά της συνεργασίας του με τη Scuderia (από το 2010 έως το 2014)! Κόντρα σε πολλές Enzo, αλλά και πάμπολλα κλασικά αυτοκίνητα, που μετράνε χιλιόμετρα σε ελάχιστες δεκάδες ή εκατοντάδες, ο «Matador» έζησε μπόλικες στιγμές στο τιμόνι της διαδόχου της F50, καθώς το οδόμετρο αναγράφει 4.800 χλμ.
Παρά τα σχετικά μπόλικα χιλιόμετρα (υπάρχουν Enzo με 100 ή και λιγότερα χλμ.), το γεγονός ότι μιλάμε για το «πρώτο αίμα» της παραγωγής και την «πρώην» του 2 φορές πρωταθλητή Formula, συνετέλεσε τα μέγιστα στο να φτάσει η τιμή σε πρωτοφανή για Enzo επίπεδα. Ενώ οι αρχικές εκτιμήσεις έκαναν λόγο για περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ και για λίγες μέρες φαινόταν ότι θα έμενε απούλητη, η Rosso Corso Μοντενέζα κατάφερε όχι απλά να βρει αγοραστή, αλλά το έκανε και πάνω από όσο την περίμεναν! Στα 5,4 εκατ. ευρώ «έκλεισε», κάνοντας πανευτυχή τόσο τον καινούργιο όσο και τον προηγούμενο κάτοχο.
Να θυμίσουμε πως ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 παραμένει απολύτως εργοστασιακός, συνεπώς η απόδοση κυμαίνεται στα επίπεδα των 660 ίππων στις 7.800 σ.α.λ. και 657 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ικανή να προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,65 δλ., 0-200 χλμ./ώρα σε 9,5 δλ. και τελική 350 χλμ./ώρα. Επίσης σε άψογη κατάσταση, με το πιστοποιητικό Ferrari Classiche να επαληθεύει τα πάντα. Και μόνο όλα τα ανωτέρω, αρκούν για να εκτινάξουν την τιμή. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το αυτοκίνητο ενός δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή F1.