To βάρος της νέας M5 έχει σηκώσει πολλές συζητήσεις, όπως και το γεγονός ότι δεν επιτρέπει στο νέο μοντέλο να έχει καλύτερες επιδόσεις από το απερχόμενο, παρά την πολύ σημαντική αύξηση της ισχύος. Ακόμα και για τα δεδομένα των 5μετρων plug-in υβριδικών, σχεδόν 2,5 τόνοι είναι πολλοί – ειδικά όταν μιλάμε για (super) sport sedan. Τι απαντάει η BMW στις επικρίσεις; Απολύτως ειλικρινά, πως δεν μπορούσε να κάνει κάτι καλύτερο.
Ο επικεφαλής του M GmbH, Frank van Meel, μίλησε στους δημοσιογράφους στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed, με το κυρίαρχο θέμα συζήτησης να μην είναι άλλο από τα κιλά της G90. Ο van Meel εξήγησε πως ο ίδιος και οι μηχανικοί του, βρέθηκαν σε ένα ιδιότυπο δίλημμα: είτε πρόωρη παρουσίαση μιας αμιγώς ηλεκτρικής M5 (που θα έρθει σε μεταγενέστερο χρόνο τώρα), είτε η «σολομώντεια» λύση της PHEV τεχνολογίας: «Μια ηλεκτρική M5 δεν θέλει μόνο μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες. Χρειάζεσαι ολόκληρη την αρχιτεκτονική, την πλατφόρμα, τα ηλεκτρονικά, το στήσιμο, την παροχή υψηλής τάσης. Η plug-in hybrid εφαρμογή ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη στιγμή, και το ίδιο ισχύει για το βάρος του αυτοκινήτου».
Ο Γερμανός, δε, υπεραμύνθηκε των δυναμικών χαρακτηριστικών της νέας M5, δηλώνοντας: «Είναι πραγματική BMW M. Συνδυάζει εξαιρετικά την αδρεναλίνη της δυναμικής οδήγησης, με τα εκλεπτυσμένα στοιχεία που απαιτεί η καθημερινή συμβίωση με ένα αυτοκίνητο». Όσο για το ενδεχόμενο παρουσίασης ελαφρύτερης M5 CS; Ένα λιτό «θα δούμε» ήταν η απάντηση του van Meel, αν και -προς το παρόν τουλάχιστον- κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο.