Ολοκαίνουργιο Mazda CX-5 γεμάτο τεχνολογία

  • mazda_cx-5_2025
  • mazda_cx-5_2025-rear
  • 2026-Mazda-CX-5-709-13
  • 2026-Mazda-CX-5-709-11
  • 2026-Mazda-CX-5-709-15
  • 2026-Mazda-CX-5-709-10
  • 2026-Mazda-CX-5-709-5
  • mazda_cx-5_germany_src_still_10-2048×1366
  • all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in- (1)
  • all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in- (2)
  • mazda_cx-5_germany_src_still_12-2048×1366
  • mazda_cx-5_germany_src_still_16-2048×1366
  • 2026-Mazda-CX-5-709-17
  • 2026-Mazda-CX-5-709-19
  • all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in-
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/mazda_cx-5_2025.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/mazda_cx-5_2025-rear.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/mazda_cx-5_germany_src_still_10-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/mazda_cx-5_germany_src_still_12-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/mazda_cx-5_germany_src_still_16-2048x1366-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/2026-Mazda-CX-5-709-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/07/all-new-2026-mazda-cx-5-gets-25-liter-skyactiv-in-.jpg

Η Mazda λανσάρει την τρίτη γενιά CX-5, με σκοπό να συνεχίσει τις πολύ καλές εμπορικές επιδόσεις των δυο προηγούμενων. Από το 2012, όταν έκανε πρεμιέρα, μέχρι σήμερα το CX-5 έχει εξελιχθεί στο best seller μοντέλο της ιαπωνικής εταιρίας, εδώ και 7 χρόνια (από το 2018), με πάνω από 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις περισσότερες από 100 χώρες διαθεσιμότητας. Το ολοκαίνουργιο C-SUV της Mazda αποσκοπεί στο ίδιο ακριβώς, προτάσσοντας την αισθητική και την τεχνολογία ως κυριότερα ατού.

Το νέο CX-5 ακολουθεί την τεχνοτροπία Soul of Motion και τη βραβευμένη φιλοσοφία Kodo στην εξωτερική του σχεδίαση, υιοθετώντας νέα φωτιστικά σώματα εμπρός που ακολουθούν το σχήμα της μάσκας, περισσότερες ανάγλυφες επιφάνειες στο προφίλ και πιο δυναμικό πίσω μέρος, όπου δεσπόζει το ολόγραφο «Mazda» μεταξύ των εξίσου εντυπωσιακών φαναριών. Οι νέες 19άρες ζάντες συμπληρώνουν το δυναμικό παρουσιαστικό, ωστόσο αυτό που κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το πόσο… μεγαλύτερο είναι σε σχέση με πριν. Το CX-5 3ης γενιάς κερδίζει πάνω από 100 χλστ. σε μήκος (+114 χλστ.) και φτάνει πλέον τα 4.690 χλστ., τοποθετούμενο στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το ίδιο ισχύει για το μεταξόνιο (+76 χλστ.), που φτάνει τα 2.815 χλστ., ενώ ελαφρώς αυξημένα είναι πλάτος (+13 χλστ., 1.860 χλστ.) και ύψος (+10 χλστ., 1.695 χλστ).

Ο μοντέρνος σχεδιασμός επεκτείνεται στην καμπίνα, η οποία φιλοξενεί μια μεγάλη κεντρική οθόνης αφής 15,6 ιντσών (12,9 ιντσών η βασική έκδοση) και δίπλα της ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, την ώρα που το σύστημα πολυμέσων έχει ενσωματωμένο λογισμικό της Google (100+ εφαρμογές διαθέσιμες)- το πρώτο Mazda με αυτό το χαρακτηριστικό. Το σήμα της Mazda στο τιμόνι δίνει τη θέση του σε ολόγραφη ονομασία, ενώ η παρουσία διακοπτών και κουμπιών περιορίζεται στις ακτίνες του τιμονιού και την κεντρική κονσόλα, πέριξ του επιλογέα. Η αύξηση στις διαστάσεις ωφέλησε και τους χώρους, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν 61 λίτρα επιπλέον πορτμπαγκάζ (583 λίτρα) συγκριτικά με το απερχόμενο CX-5.

Την κίνηση αναλαμβάνει ο ήπια υβριδικός e-Skyactiv G 2.5 24V M Hybrid (αντικαθιστά τον 2λιτρο) με ενσωματωμένη γεννήτρια – κινητήρα με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24 V, σε συνεργασία με ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5 λίτρων. H απόδοση βρίσκεται στα 141 άλογα και 238 Nm, με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο να μεταφέρει τη δύναμη είτε στους δύο είτε σε όλους τους τροχούς. To 2WD επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ., καταναλώνει σε μεικτή χρήση 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 157 γρ./χλμ. CO2. Η τετρακίνητη έκδοση μάλιστα, παρουσιάζει δυνατότητα ρυμούλκησης ως 2.000 κιλά. Το νέο CX-5 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της Mazda στο τέλος του 2025.

Get it on Google Play Download on the App Store