Η Hyundai ανανεώνει το ιδιαίτερα δημοφιλές Bayon, δίνοντάς του πιο σπορ εκφάνσεις εξωτερικά και ακόμα περισσότερες τεχνολογικές εσωτερικά. Ο στόχος; Φυσικά η διατήρηση του εξαιρετικού εμπορικού σερί, που έχει καταστήσει το μικρότερο crossover στη γκάμα του Κορεάτη κατασκευαστή ένα από τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα της Ευρώπης.
Το πρώτο πράγμα που εντοπίζει το μάτι στο φρεσκαρισμένο Bayon, είναι το πιο «άγριο» εμπρός μέρος. Τα LED ημέρας ενώνονται μέσω μπάρας τώρα και χαράζουν το άνω τμήμα, έχοντας πλέον από κάτω τους μια μεγαλύτερη μάσκα και έναν προφυλακτήρα με πιο αιχμηρές άκρες, ο οποίος επέβαλλε ανασχεδιασμό και στους προβολείς, ενώ στο κάτω τμήμα η προστατευτική ποδιά φαίνεται περισσότερο. Η ανανεωμένη χρωματική παλέτα (Meta Blue Pearl, Lumen Gray Pearl, Vibrant Blue Pearl και Lucid Lime Metallic τα νέα χρώματα) και τα νέα σχέδια στις ζάντες των 16 ή 17 ιντσών δεν λείπουν από κανένα facelift, την ώρα που πίσω επίσης παρατηρούμε τον νέο προφυλακτήρα και την εκτενέστερη επιφάνεια που αντιστοιχεί στο προστατευτικό στοιχείο (βλέπε ποδιά).
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι πιο περιορισμένες αισθητικά, αλλά όχι τεχνολογικά. Η Hyundai αναφέρει πως το σύστημα πολυμέσων διαθέτει καλύτερα γραφικά, περισσότερες εφαρμογές συνδεσιμότητας και βελτιωμένη χρηστικότητα, ενώ πια συγκαταλέγονται στο στάνταρ εξοπλισμό τόσο η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, όσο και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών. Τα gadgets -αναλόγως έκδοσης- περιλαμβάνουν ακόμα ασύρματη φόρτιση smartphone, τηλεματική Bluelink, πολυχρωματικό ambient φωτισμό και ηχοσύστημα 8 ηχείων της Bose.
Για τα μηχανικά μέρη δεν υπάρχει ενημέρωση προς το παρόν, αλλά σίγουρα ο 1.000άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 100 και 120 ίππων, σε απλή ή mild hybrid εκδοχή και σε συνεργασία με κλασικό 6άρι, iMT χειροκίνητο ή 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη συνεχίζει κανονικά. Ο βασικός ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 1.2λτ. των 84 ίππων δεν επιβεβαιώνεται ακόμα για το νέο Bayon, αλλά δεν διαψεύδεται κιόλας.