Το νέο Fiat 600 παρουσιάστηκε πριν λίγες εβδομάδες, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Όπως είδαμε και στην περίπτωση του αδερφού Jeep Avenger όμως, η βενζίνη δεν γίνεται να λείπει από τη γκάμα. Εξ ου και το λανσάρισμα της νέας, υβριδικής έκδοσης του ιταλικού crossover.
Το 600 Hybrid ξεχωρίζει οπτικά από το 600e μέσω της μάσκας, η οποία εδώ φιλοξενεί άνοιγμα. Το ίδιο ισχύει για τους αεραγωγούς του προφυλακτήρα, που στο Hybrid είναι πραγματικοί. Αμφότερα τροφοδοτούν με φρέσκο αέρα το μοτέρ κάτω από το καπό και το ψυγείο πίσω από τη μετόπη, σε μια κλασική διάταξη κινητήρα εσωτερικής καύσης. Φυσικά, εν έτει 2023, δεν γίνεται να απουσιάζει η ηλεκτρική υποβοήθηση.
Στο μηχανοστάσιο του 600 Hybrid συναντάμε έναν υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm. Το ίδιο σύνολο, δηλαδή, που βρίσκουμε στο άρτι αφιχθέν Avenger 1.2T. Για το νέο «600αράκι» (που μόνο «-άκι» δεν είναι, με 4,17 μέτρα μήκος) ο 1.200άρης βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 29 ίππων, στέλνοντας συνολικά στους εμπρός τροχούς 129 άλογα μέσω του 6τάχυτου αυτόματου διπλού συμπλέκτη. Μια μπαταρία 48 Volt επιτρέπει την κίνηση μόνο με το ρεύμα σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, αφήνοντας παράλληλα τον ηλεκτροκινητήρα να κινεί το αυτοκίνητο στις περισσότερες διαδρομές της πόλης, αλλά και στους ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας (βλέπε παρκάρισμα). Στα 30 χλμ./ώρα πάντως, η μπαταρία αδειάζει μετά από μόλις 1 χλμ. Συνεπώς το ηλεκτρομοτέρ λειτουργεί καλύτερα επικουρικά, βοηθώντας τον 1.200άρη στις εκκινήσεις, το παρκάρισμα και το φρενάρισμα (μέσω της ανάκτησης ενέργειας).
Πολύ καλή δουλειά κάνει επίσης στις επιδόσεις, και εννοείται σε κατανάλωση-εκπομπές ρύπων. Οι Ιταλοί ανακοινώνουν 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 11,0 δλ., χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 -15% σε σχέση με τον απλό 1.2 τούρμπο (110-114 γρ./χλμ. λέει η Fiat). Αλλαγές δεν υπάρχουν στους χώρους, με την καμπίνα να προσφέρει 15 λίτρα για μικροαντικείμενα και το πορτμπαγκάζ 385 λίτρα, ίδια με του 600e.
Το νέο 600 Hybrid ξεκινά την εμπορική του πορεία στην Ιταλία, με βασική τιμή 24.950 ευρώ. Η Fiat αναφέρει πως στο προσεχές διάστημα θα επεκταθεί και σε άλλες της αγορές της Ευρώπης, όπως έκανε και η Jeep με το βενζινοκίνητο Avenger.